IUI

@Suusje: dankjewel!

@Janne: We lopen echt bijna gelijk, ik heb morgen IUI (inderdaad de 1e) en voor mij is het dan ook dag 15. Ik heb dus Clomid en Puregon maar bij mij groeien ze ook niet zo snel. Wat een gedoe trouwens die Pregnyl spuit. Ik heb een grote snee in mijn vinger omdat die ampul niet wilde afbreken... Gelukkig hoeft dat maar 1x per maand!

He meiden.

@Alabama jeetje spannend morgen voor je en voor @ Janne jij vandaag je iui. En ja dan maar weer wachten 2 wkn lang.

Het in brengen gaat meestal erg makkelijk en is zo gebeurd. ne dan erna nog ongeveer 10min liggen en dan an je alles weer doen. wij hebbn wel tehoren gekregen dat je beter vandaag nog een keertje zelf kan oefenen ivm samentrekken ven de baarmoeder. Dat moet goed zijn. en het leifst morgen nog een keer. Wij doen dart dus al 5 kr maar nopg niet geholpen jammer genoeg.

@alabama. Ambul open maken met een doekje(keukenpaiertje) voor de veiligheid anders krijg dat wat ji heb en dt moet niet.

Dat pregnyl spuiten vind ik wel meevallen dat glofan-f is erger vind ik omdat je dat elke dag vanaf de 3e dag tot de pregnyl elke dg moet spuiten en dan het liefdt op de elfde tijpstip.

ik dnek aan jullie en we houden elkaar op de hoogte.

xxxxxx natas

He suusje

ik heb nu alle dingen ingevuld op Hyves maar ik krijg het maar niet te pakken. baal er wel van.

Maarja anderes heb ik jullie gelukkig hier nog.

xxxxx natas

Wat vreemd want het bestaat toch echt.
Je moet rechtsboven in zoek balk zoeken via Hyves.
Ben zelf lid van zowel de iui als IVF hyves (sinds kort beheerder van IVF Hyves
zal nog even voor je kijken wat je moet intoetsen,want bestaan nog meerdere Hyves.
Heb je niet via de infertiliteits Hyves gezocht?

Hi Natas, bedankt voor de tip met het keukenpapiertje. Stom dat ze dat in het ziekenhuis niet verteld hebben. Vrijdagochtend inseminatie gehad, de gyn die mij hielp was heel lomp met de eendenbek, deed behoorlijk pijn. Daarna zo gepiept. Ik mocht niet blijven liggen, vonden ze onzin. Vind ik wel raar. Ze hebben er toch onderzoek naar gedaan?

Misschien weten jullie dit. Ik had gisteren wat rozige afscheiding. Kan dit nog door de inseminatie komen?

Hoi,
die eendenbek hoeft echt geen pijn te doen, jammer dat sommige artsen niet wat geduldiger zijn ;( Bij ons doet altijd een fertiliteitsverpleegkundige de IUI. dat zijn hele lieve vrouwen met veel geduld en altijd tijd om iets uit te leggen, je gerust te stellen etc.
Ik mag ook altijd blijven liggen. De verpleegkundige gaat dan weg en wij blijven dan alleen in de kamer en gaan na 10 min. gelegen te hebben weer weg.

Die rozige afscheiding heb ik ook al een paar keer gehad (nu ook weer). Dat kan idd. door de IUI komen (door het slangetje geloof ik).
Ik had de 1e keer en nu ook weer ook 2 dagen last van mijn buik en /of onderrug.

Spannend... nog iets minder dan 2 weken wachten...

Groetjes Janne

Spannend nu Alabama,

wat vervelend dat je een ongeduldige verpleegkundige had.Het is al zo belastend en dan verwacht je toch wel respect en geduld.
Of het de normaalste zaak is.
Je zit er niet voor je lol.
Ik mocht ook altijd een kwartier blijven liggen.In een apart kamertje.Er is inderdaad onderzoek naar gedaan dat dit beter is.
De rode afscheiding kan komen door de eendenbek of het slangetje wat met bijv bliedvaatje heeft geraakt.Niks om je zorgen over te maken.

Heel veel succes in de slopende wachtweken.Ik hoop met over 2wk een positieve test.
Toy toy toy

Liefs suusje

Terug
Bovenaan