IVF echo

Ik ben na een IVF terugplaatsing nu zwanger 5+4. Ik durf gewoon niet blij te zijn door eerdere miskraam en dat we 3 jaar erover hebben gedaan om hier te komen. Ik ben zó bang dat straks bij de echo er geen hartje klopt.. ik heb de echo 20 aug dan ben ik 7+2. Hoe bereidde jullie je hierop voor? Ik weet niet of ik het aankan als het niet goed is.. (verder ook niet mega veel klachten en gebruik progesteron tabletten)

Hi,

Hier hetzelfde gevoel... Zwanger van een cryo terugplaatsing in een kunstmatige cyclus. Ik gebruik twee keer per dag utrogestan en slik ook nog 2 keer per dag estradiol, dit moet ik doen tot tenminste 12 weken zwangerschap. Heel toevallig heb ik ook mijn echo gepland staan op 20 augustus, dan ben ik 7w + 3. Maar ik heb vannacht rood bloed verloren, dus ik was/ben in alle staten. Alleen is het wel pijnloos bloedverlies en waarschijnlijk gewoon een contactbloeding van mijn baarmoedermond, maar pff pure paniek.
Oftewel mij kunnen de komende weken niet snel genoeg gaan. Ik hoop zo dat ik 20 augustus een mooi kloppend hartje mag gaan zien.

Terug
Bovenaan