IVF en ICSI wordt 3x vergoedt..

Heb het nog even nageplozen,althans mijn man, hoeveel er nou vergoedt wordt.
IVF en ICSI worden 3x vergoed (dus 1e, 2e en 3e poging,inclusief hormonen als je de comfort polis hebt bij AGIS.
Toch fijn om te weten,aangezien we eind van de maand starten!!
Morgen ga ik de hormonen halen en volg. week dinsdag prikles en startecho...spannend!!
Rozemarijn; ik hou in mijn achterhoofd dat het meevalt het prikken!! brrrmaar het is voor een heel goed doel! hopelijk gaan wij bij de 85% horen die de eerste keer zwanger is..hihi

Heej Petra,

Spannend allemaal joh.....Tis weer een heel nieuwe stap die je gaat zetten......

Ik ga onwijs voor je duimen. Ik heb morgen prikles voor de hormoonspuiten.....

Ik laat je wel even weten hoe dat was (ik ben namelijk als de dood voor spuiten)

Liefs Flower

hoi petra.

Wij zitten bij de amicon en de eerste keer wordt vergoed vanuit het aanvullende pakket waar we gelukkig ook in zitten. Alleen moet je het wel aanvragen we krijgen van de week bericht en vrijdag gaan we de medicijnen halen.
Toch ben ik zenuwachtig aanvragen kan je dan ook afgewezen worden. Dus gebeld en ja dat kan onder bepaalde omstandigheden aangezien het bij ons medisch is zal het wel meevallen en komt het allemaal goed maar toch...
En wat de laatste zin betreft ik hoop het ook dat zou toch echt fantasties zijn.... Het lange wachten en prikken enz.... Maar met zo;n beloning.... daar gaan we voor!
Heel veel succes met de prikles (was dat niet vandaag?)

Groetjes Rozemarijn

he flower en rozemarijn,
flower sterkte morgen!! ik moet a.s dinsdag....
de bevestiging van het zf hadden we vrij snel en ik kan me ook niet voorstellen dat je een afwijzing krijgt als je gewoon aan de voorwaarden voldoet..die zijn w.s wel overal hetzelfde?
min. een jaar bij de zorgverzekeraar en je moet een mediche indicatie hebben,tja daar voldoen we toch allemaal wel aan lijkt mij?

we houden elkaar op de hoogte he?? Flower,ik hoor wel van je wat ze morgen allemaal zeggen..succes nogmaals!

hoi petra

wij zijn nog niet zo lang bij het ziekenfonds heb meteen alle voorwaarde door gespit zowel in de boekjes als op het internet maar voor zover ik kon kijken zag ik nergens staan dat je er een jaar bij moest zitten. Stond dat wel in jullie polis...
Je zal wel denken wat een zenuwpees maar ik ben er pas gerust op als ik het formulier binnen heb heeeelllllllpppp.
Nu maar gewoon wachten het zal wel goed komen....

liefs rozemarijn

Hoi rozemarijn, bedankt voor je reactie weer op de weblog!!
Je krijgt eerdaags vast de definitieve machtiging, bij ons duurde het ook een paar weken.
maar begrijp wel je ongerustheid hoor!!
ik had vanmiddag nog een leuk geintje bij de apotheek...
ging de medicijnen halen en of ik ff 1000 euro wilde betalen...daar sta je dan..begreep er niets van..
niet gedaan natuurlijk..alsof ik dat heb???moest de rekening eerst  betalen en dan declareren bij agis???  meteen agis gebeld..misverstand!! apotheek moet rekening naar agis sturen en mij gewoon medicijnen geven! dus agis gaat het regelen met de apotheek. morgen even bellen wanneer ik de medicijnen kan ophalen. ben benieuwd of ik nog excuses krijg!!

Hoi petra

Jong jonge dan schrik je je ook! Even 1000 euro alsof je dat even in je zak heb zitten en zo op tafel neer kan leggen wat een grapjassen zeg.
Dan sta je meteen weer te trillen op je benen. Ben inderdaad benieuwd of ze hun excuses aan gaan bieden. Zelf denk ik van niet (is meestal zo).

Je hebt wel gelijk hoor wat het wachten op de brief.... Ik wordt er gewoon een beetje peu neveu van en dat moet ik helemaal niet doen.
Ik hoop dat je je medicijnen vandaag wel mee krijg je hebt ze tenslotte snel nodig.

liefs rozemarijn

heb de medicijnen wel meegekregen vandaag..maar moest een eigen bijdrage betalen van 8 euro. geen woord over excuses... "nee, dit was niet de normale gang van zaken"maar ze zouden het idd regelen met agis..dat was het. duidelijk niet blij met mij maar pech voor ze!!

Terug
Bovenaan