IVF en ICSI wordt 3x vergoedt..

heb de medicijnen wel meegekregen vandaag..maar moest een eigen bijdrage betalen van 8 euro. geen woord over excuses... "nee, dit was niet de normale gang van zaken"maar ze zouden het idd regelen met agis..dat was het. duidelijk niet blij met mij maar pech voor ze!!

hoi petra

Geen excuses... ze zullen wel niet blij zij dat hun nu het bedrag moeten voorschieten en daar dus moeite voor moeten doen  maar helaas voor de apotheek....
Ligt jullie koelkast (groentela) nu vol met spuitjes enz...
Heb je ze al bekeken of laat je het even voor wat het is en tot je de prikles heb gehad.
Ik heb de medicijnen al bij iemand anders gezien voor dat de prik les begon. En het zien er van werd ik nog enger van....
Maar om even heeeel veeeel moed te krijgen ik ben pas op visite geweest bij een heuse icsi baby wat was ie mooiiiii......
Daar doen we het voor tenslotte heb ik alvast mogen bewonderen dat het echt mogelijk is!!!!!! En kan ik het hier weer rondverspreiden om te laten horen dat het echt kan. Nu het dichterbij komt begin ik wat meer last te krijgen van zenuwtjes de ene keer meer dan de andere keer.
Maar toch we gaan er echt wel voor...... nog even wachten en dan is het zover.
Alleen duurt het bij ons langer voor de punctie is die is eind mei. Omdat ik eerst medicijnen slik om alles zeg maar stop te zetten met primolut.
daarna verder met de rest van de rij. Wat een medicijnen he ongelovelijk. Tijdens de prikles vroeg de verpleegkundige of we enig idee hadden wat een doosje lucrin met spuiten koste..... 500 euro. Dat is niet niks!!!!
Zie jij op tegen de punctie? Dat lijkt me echt super eng. Ik zag dat je hem 13 mei had ben benieuwd naar je verhaal hier over ik hoop dat je een geruststellend verhaal kan brengen.....

liefs rozemarijn

Hoi rozemarijn,
alle baby's zijn natuurlijk geweldig..alleen worden de onze de allermooiste!!!
ja, ik heb de prijzen gezien, omdat ze met een lijstje kwam wat het kostte; ruim 800 euro..en nog iets van bijna 200 euro, de antibotica en alcohol was goedkoop,nog geen 10 euro...pfff en heb thuis wel even gekeken...hele koelkast ligt vol!!!allemaal dozen en doosjes...
ik heb decapeptyl(2 dozen injecteren),puregon(6doosjes injecteren)pregnyl (1doos injecteren) en progestan (6doosjes capsules vaginaal inbrengen) en 2 antiboiticapillen voor mijn man. niet normaal meer!!!
idd tegen de punctie zie ik ook wel op.maar dat gaat onder plaatselijke verdoving en dat scheelt!!  
we houden alles bij op de weblog en zal hier ook wel een berichtje zetten...
spannend..hoop dart de prikles net zo meevalt als bij jou..hebben al een poll op de weblog gezet of ik het zal durven hihi

we houden elkaar op de hoogte!!
gr. petra

hoi petra

Je hebt gelijk de onze worden de allermooiste...
Ik heb trouwens goed nieuws en dat is dat we positief beoordeeld zijn dus de eertse poging ook vergoed krijgen.
Hoera ik was heel blij met dat bericht.... Ga vanavond de medicijnen bestellen. Het is tenslotte al heel snel 25 april....
Ik lees ook trouw mee op je weblog die is heel goed!!!

liefs rozemarijn

hai ik ben Regina en ik wil iedereen succes wensen.
Wij hebben vorig jaar een icsi behandeling gehad.En dat was gelijk raak.
Ik was zwanger....wij hebben echt geluk gehad want de slagingspercentage is niet hoog.Op 17 november2004 is ons zoontje LUCAS geboren.En het blijft een wonder.Wij hebben 5 jaar op dit moment gewacht.En het was het wachten waard.En voor diegene die een icsi behandeling gaan doen wees rustig,zorg dat het niet alleen daar om draait(hoe moeilijk het ook is)en vooral er over praten met je partner.Want ik hoor vaak om mij heen dat de relaties kapot gaan door dit.Ik wens iedereen net zoveel   geluk als ons....Wij willen volgend jaar proberen voor een tweede maar of we dan weer zo'n geluk hebben????
groetjes van regina

Dank je wel Regina, voor je reeactie!! wat een mooie naam...Lucas... jullie hebben erg lang moeten wachten idd op jullie wonder. Wat dat betreft hebben wij het nog redelijk makkelijk(wij zijn anderhalf jaar bezig en beginnen eind vd maand)
Hopelijk ben je net zo snel zwanger als met je 1e en mischien heb je wel geen behandeling nodig...het komt voor!
succes en bedankt!

Terug
Bovenaan