Ivf

Hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid.

misschhien idd icsi en hopelijk mag je dan sneller door.

succes morgen



Hi Karlijn gefeliciteerd met de tweeling super leuk.  Heel veel geluk!
 
Hoi ik en mn vriend moesten meteen door naar icsi wegens slechte zaadkwaliteit. Bij mij is alles wel goed gelukkig. Ik reageerde erg heftig op de hormonen, moest 5 weken de pil slikken en 6 weken spuiten. Ik heb vanaf de spuiten alleen maar verhoging en koorts gehad, pijnlijke borsten, misselijk, hoofdpijn, buikpijn, overal spierpijn en botpijn. De punctie vondt ik erg spannend en vond het ook pijnlijk en echt niet leuk. Had gelukkig wel 10 eitjes waarvan 7 bevrucht en we hadden het geluk dat er 6 ingevroren konden worden.  Ik heb als het goed is morgen mijn derde terugplaatsing. (1 verse en 2e cryo) het is allemaal erg spannend en een heel pittig traject. Ik heb veel tranen gelaten en het blijft onzeker. We hopen dat 3x scheepsrecht is en dat de volgende tp blijft plakken. Ik wens jullie veel succes bij de beslissing en het traject dat jullie in zullen gaan!

Als je vragen hebt hoor ik t wel!
 
Hoi dames,

gesprek ging wel oké denk. Heb de fa uitgelegd dat ik perse nog een IUI wil want de eerste keer was sowieso een gemiste kans eigenlijk. Dit zag zij ook wel in, of in ieder geval wat ik bedoelde. Daarom krijg ik, indien nodig, nog een IUI. Mijn partner krijgt lichamelijk onderzoek en bloedonderzoek zodat ze alles kunnen optimaliseren. De kans is erg groot dat we alsnog ivf moeten doen maar krijgen nu deze kans nog.

@Karlijn, gefeliciteerd!

@Sas, heb je je terugplaatsing gehad? Succes, hoop met je mee
 
Terug
Bovenaan