j 26 en iedereen die rond de 25 e kan testen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vinden jullie het ook allemaal zo spannend deze tijd.
Ik anders wel.
Probeer er niet te veel aan te denken maar dat gaat automatisch.
Wij zijn nu al een paar maand bezig voor de eerste dus best spannend.

Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat.

Groetjes Anne8

Hey!
Ik heb de 29ste mn NOD dus zou vanaf de 27 kunnen testen. Ik zit nu in de vierde ronde. 1ste kindje.  Heb van het weekend duidelijk mn ei gevoeld dus flink geklust. Nu maar hopen dat het raak is! Het is alleen nog zo lang wachten tot je kan testen he! Daar ben ik veel te ongeduldig voor! Welke ronde zit jij en hoeveelste kindje?
succes iedereen!!! Hopen dat dit een vruchtbare maand is!

x suuz

oh ik zie het al ook voor de eerste! Sorry had het niet gezien

xx

Hoi!

Ik heb 28 juli mijn NOD, ik zit nu in ronde 5 dus erg spannend weer. Hopelijk zijn we snel zwanger!

Liefs Evelien

Hoi, ik ben even een paar daagjes met allerlei andere dingen bezig geweest, had oa logees... Maar nu ben ik er weer...
Ik vind het ook heel spannend, had vanmorgen geen zin in eten, smaakte niet lekker, en ik liep half te kokken en te hoesten. zou... ???
Héél spannend is het weer...
Zullen we de topic even bovenaan houden en elkaar op de hoogte houden??

Groetjes J26 (inmiddels 28, bijna 29)

Ja das wel goed idee! J26 ja idd misschien is het zover!! spannend hoor! Die maanden duren dan ook zo vreselijk lang al dat wachten tot je weer kan testen. In welke ronde zit je?
Ff nog een vraagje heb sinds zondag een beetje bruinig (sorry) verlies. Wat zou dit kunnen zijn? Het zal vast bij het ontpillen horen maar ik word er wel een beetje  gek van.

Nou we houden elkaar op de hoogte!

x suuz

Hoi Meiden,

Dat is wel een leuk idee ja.
Spannend hoor zeker nu je ook misselijk bent zeg. Ik hoop het voor je.
Van de week kwam mijn zus even vertellen dat ze zwanger is. Heel leuk natuurlijk maar ze vertelde ook dat ze zo misselijk is en dan denk ik  : oh nee dat wil ik niet!!!!
Maar ja dat heb je helaas niet voor het zeggen.
Ik ben ook echt benieuwd.
Ik kan de 25 testen als ik niet ongi wordt.
Ben benieuwd.

Groetjes Anne8

Ha meiden,
Ik twijfel toch wel een beetje... Vandaag ging het wel, maar alles smaakt vreemd... Niet echt misselijk ofzo. Gisteravond ging ik douchen en toen vond ik mijn borsten opeens zo groot... Heb al geen klein maatje...
Maar goed, al met al moeten we nog een weekje geduld hebben. Ik moet op woensdag de 25e ongi worden... En jullie?
Ik verlang er erg naar dat we nu eindelijk misschien weer eens zwanger zouden zijn... We zijn voor de tweede bezig, nu al zo'n anderhalf jaar...
Tot snel maar weer...
J26 (innmiddels bijna 29)

Terug
Bovenaan