j 26 en iedereen die rond de 25 e kan testen

Hoi Hoi,

Helaas vandaag ongi geworden.
Balen zeg moet nu weer een maand wachten.
Ik wordt er zo moe van.
Was op mijn werk wat spanning en ja hoor.
Nou op naar de volgende maand mei.
Hoop dat het voor jullie wel lukt dames.

Groetjes Anne8

hey meiden
Helaas ben vandaag opeens ongi geworden! Wel erg snel he!! Of zou ook misschien de innesteling kunnen zijn? Zou eigenlijk met een cyclus van 30 dagen pas de 29 ongi moeten worden! Vaag he! Nog maar ff afwachten....

x suuz

quote: suuzje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 20:00:01'));

hey meiden
Helaas ben vandaag opeens ongi geworden! Wel erg snel he!! Of zou ook misschien de innesteling kunnen zijn? Zou eigenlijk met een cyclus van 30 dagen pas de 29 ongi moeten worden! Vaag he! Nog maar ff afwachten....

x suuz

Ligt eraan hoe regelmatig ej cyclus normaal is

groetjes nadia

Nou Suuz het gaat goed met ons he!!!!
Maar ik zat daar ook aan te denken aan een innesteling, maar kan dat zoveel bloed geven dan? Liijkt me niet toch?
Nou kom op meid niet getreurd.
\Het komt vast goed.

Anders kunnen we altijd nog adopteren Toch!

Liefs Anne 8

Hallo weer...
Wat spannend voor jullie, is het nu de ongi, of toch een innesteling. Ik heb wel eens gelezen dat een innesteling ook best flink kan zijn, maar dat hoeft hiet. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap nooit een innestelingsbloeding gehad.
Hier is alles nog hetzelfde. Mijn cyclus is heel regelmatig, dus als ik niet ongi wordt ga ik vandaag over een week (vrijdag) testen. Dan ben ik al 2 dagen over tijd...
Op de een of andere manier geloof ik er niet echt meer in. Ik ben wel eens bang dat het erg lang zal gaan duren of dat we nooit een tweede zullen krijgen.
Nou, ik hoor wel weer van jullie...

Nou ik ben nog steeds in twijfel!! Vandaag nog een klein beetje bloed verloren. Maar echt ongi kan ik het niet noemen heb ook helemaal geen buikpijnofzo, wat ik normaal met ongi wel altijd heb! Ik word er wel een beetje onzeker van...
Maarja het is gewoon nog even afwachten. Ik hou jullie wel op de hoogte1 Zo blijft het lekker spannend!

x suuz

Ben ik weer... Nou mijn hoop voor deze maand is verdwenen hoor. T was toch geen innesteling. Het is vandaag al de tiende dag dat ik rood/bruinig verlies. Dat is toch niet normaal? Wat moet ik hier nu mee? Elke dag als ik s'ochtends denk dat het over is begint het s'middags weer!! Zou nu ook echt niet weten wanneer mn volgende NOD zou moeten zijn, maarja dat moet ik dan maar weer afwachten! Op naar de volgende ronde!!
Zo gelijk de topic omhoog gehaald......

x suuz

Terug
Bovenaan