J_u_f

Ik hoop dat dit mag van j_u_f, maar vast wel.

ZE is op 19 Juni met een spoedkeizersnede bevallen van een prachtige dochter genaamd Fenna, 1500 gram. Geboren met 32 wk + 1dg
Na omstandigeheden gaat met moeder en kind goed.

j_u_f had / heeft het HELPP SYNDROOM. verder zal ze zelf jullie nog wel informeren zodra ze opgeknapt is.

Wat een verhaal - horde pas vorige week van HELPP  van mijn VK. Ik wens in ieder geval moeder en dochtertje heel veel sterkte toe en hopelijk tot binnenkort.

Mor 74    

Jemig!
Er was al een topic geopend waar ze toch was.........
Het eerste augustus kindje!
Leuke naam, en als je haar mocht spreken, wens haar veel sterkte, kracht en vooral liefde en geluk toe met haar kleine meiske!

Liefs Rimke
30+2 weken zwanger

Hoi Juf,

Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochter Fenna. Hopelijk knap je snel op en groeit Fenna ook goed, zodat jullie snel naar huis mogen en kunnen gaan genieten!

Veel sterkte en beterschap gewenst!

Groetjes,
Susan

hoi juf,

ik wil je heel veel sterkte wensen want ook na dat je kindje thuiskomt zal je het nog zwaar krijgen, ik weet er alles van heb het zelfde meegemaakt als jou en kan er dus ook over mee praten.

wat ik je heel erg aan kan raden als je daar klaar voor bent en behoefte aan hebt,
op hyves (als je daar lid van bent) bestaat er een hellp-syndroom hyves en daar zijn eigenlijk alleen maar vrouwen die precies het zelfde als ons meegemaakt hebben en het heeft mij heel erg geholpen dat er mensen zijn die precies begrijpen hoe je je voelt.

want er is ook zo weinig bekend over het hele hellp-syndroom dat mensen die niet het zelfde hebben meegemaakt niet snappen wat er door je heen gaat en wat je nog allemaal moet verwerken en hoelang het nog gaat duren voordat je lichaamelijk en vooral geestelijk weer helemaal jezelf bent.

ik wil je aanraden om alles op je eigen tempo te doen en je vooral niets laat vertellen of aantrekken van wat anderen zeggen, want je lichaam heeft een ernorme klap gehad en wat al niet te denken van je dochtertje dat in het zh ligt.
laat je niet gek maken door anderen dat is zo heel belangrijk.
en ook als je dochtertje dan weer thuis is zal ik je aanraden om eerst zelf met je partner van je kind genieten voordat je al gelijk al het kraam visite laat komen.
wat er is een heel groot verschil tussen gelijk je kind mee naar huis krijgen of dat ze daarvoor nog een hele tijd in het zh heeft gelegen want je kent je kind dan wel maar je moet nog wel in een ritme komen thuis met een kind vooral ook omdat jij eerder naar huis mag als je kind daardoor kom jij wel weer in thuis ritme en is het weer heel erg wennen als je dochter ook thuiskomt.

ik hoop dat je hier wat aan hebt als je wat aan mij kwijt wil of als je vragen hebt  kan je
me altijd mailen tineke.schut@casema.nl

groetjes tineke

Hallo juf,
By deze wil ik je toch feliciteren met je dochtertje.. Ik hoop dat het allemaal goed gaat en we hopen snel wat van je te horen!
Tis moeilijk maar 1 ding is  toch zeker  Je HEBT een wereld wonder op de wereld gezet!!

Veel liefs,
Manuela

Hey JUF! Ondanks de moeilijke omstandigheden toch gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
Neem lekker de tijd om te herstellen en van je uitgebreide gezinnetje te genieten...

Jacoline.

Hoi JUF

Ik wil je toch feliciteren met de geboorte van je dochter Fenna. Iets sneller dan verwacht!!!
Ik hoop dat je heel goed en snel mag opknappen en dat het met je dochter ook goed mag blijven gaan.

Heel veel sterkte en geniet van je wonder.

Groetjes Yeppie

Terug
Bovenaan