J_u_f

Ook van mij van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wel vervelend dat het in zo'n situatie moest gebeuren. Ik hoop ook dat jullie het goed maken en genieten van jullie kleine meid.

Liefs,
Marian

Hoi j_u_f,

We hebben een poosje met elkaar op het algemene zwangerforum gesproken omdat we vlakbij elkaar wonen en nu lees ik dat jij ook te vroeg bent bevallen van een meisje en dat je HELLP-syndroom hebt. Ik weet hoe vervelend dat is en ik wil je graag feliciteren met je dochter Fenna! Ik hoop dat alles goed gaat en wens jullie veel geluk en gezondheid toe.

Groetjes, Jessica (meisje met hond en rode kinderwagen bij de basisscholen in de  buurt!)

UPDATE:

j_u_f heeft gisteren  slecht nieuws gehoord.
Fenna heeft vannacht waarschijnlijk een herseninfarct gehad.  Fenna heeft ook vannacht een echo gehad van haar hersentjes en het bloed nog steeds. Verder bleek dat dehersentjes nog niet volgroeid zijn. Het is nu afwachten hoe zich dat gaat ontwikkelen, het kan goed gaan, het kan ook heel slecht gaan.

Ze hebben vandaag weer een echo gehad en zag stabiel uit. j_u_f is vandaag thuis gekomen, nu is afwachten hoe met fenna blijft gaan.

Houd jullie zoveel mogelijk op de hoogte.

Wat een vreselijk nieuws. Hopelijk is Fenna sterk genoeg om hier goed doorheen te komen!

JUF en partner, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Dat wat een mooie tijd zou moeten zijn is voor jullie een hele moeilijke rot periode.

Liefs,
Susan

Terug
Bovenaan