ja daar ben ik weer.... nog een tipic over psz

hoihoi,
tja dat huiswerk... ik denk dat ik ook niet zou pushen maar spelenderwijs kun je haar toch wel wat leren.. kelwin zei elke keer jija (zo noemde hij zichzelf) nu hij zijn eigen naam kan zeggen zegt hij het nog wel eens maar dan verbeter ik hem wel.. en dan zegt hij het ook wel goed.. dus ik denk dat het wel belangrijk is dat ze erin oefenen maar goed ze hoeft vast nog geen heel dictee op te zeggen:p hihi.. dus ik zou me er niet zo druk om maken maar gewoon doen als ze er zin en plezier in heeft.

en dat schoolreisje: hoeveel informatie heb je? gaan er moeders mee enz.. want het is natuurlijk heel erg leuk.. maar ik snap je wel heel goed..
leuk die schoolfotograaf heb je een mooie foto van nathalia.

nou succes met het huiswerk ;) haha

Liefs, Christien

Jeetje.... huiswerk.... is wat vroeg ja, maar omdat jij waarschijnlijk heel veel met Nathalia bezig bent komt het overdreven over maar ik denk dat er veel ouders zijn die niet met andacht hun kindjes leren hoe dingen heten of zelf niet weten of het nu DE of HET koe is :)
Daar is het natuurlijk geen overbodige luxe haha.
Dat schoolreisje daar zou ik meer over willen weten. Zou ook niet meteen staan te juichen idd.

Nou ben benieuwd wat ze hier verzinnen haha. Indy gaat waarschijnlijk in juni starten.

Jeetje.... huiswerk.... is wat vroeg ja, maar omdat jij waarschijnlijk heel veel met Nathalia bezig bent komt het overdreven over maar ik denk dat er veel ouders zijn die niet met andacht hun kindjes leren hoe dingen heten of zelf niet weten of het nu DE of HET koe is :)
Daar is het natuurlijk geen overbodige luxe haha.
Dat schoolreisje daar zou ik meer over willen weten. Zou ook niet meteen staan te juichen idd.

Nou ben benieuwd wat ze hier verzinnen haha. Indy gaat waarschijnlijk in juni starten.

Ik vind het belachelijk een kind van die leeftijd hoeft zich eigen daar nog niet mee bezig te houden ze moeten straks genoeg .
Een schoolreisje naar Breda snap ik ook niet terwijl er genoeg in de buurt kan wezen .

Ik vind het belachelijk een kind van die leeftijd hoeft zich eigen daar nog niet mee bezig te houden ze moeten straks genoeg .
Een schoolreisje naar Breda snap ik ook niet terwijl er genoeg in de buurt kan wezen .

nou ik ook maar ff reageren dan±P
ik snap huiswerk eigenlijk ook niet echt nog hoor?en mau ff richting jou karlijn praat nu niet zo goed doordat jij huiswerk heb meegekregen maar door jou taalgebruik tegen haar,en t ligt een beetje aant kindje zelf de een praat gewoon beter als de ander,caithlyn praat ook heel goed,maar mss djayden dalijk niet weet je niet en ik geloof niet door huiswerk dat ze beter gaan praten!!!!schoolreisje zou ik ook niet blij mee zijn zo ver weg hoor hoord pas op de basisschool vind ik
dus do deze keer ben ik t helemaal met je eens:p:p

nou ik ook maar ff reageren dan±P
ik snap huiswerk eigenlijk ook niet echt nog hoor?en mau ff richting jou karlijn praat nu niet zo goed doordat jij huiswerk heb meegekregen maar door jou taalgebruik tegen haar,en t ligt een beetje aant kindje zelf de een praat gewoon beter als de ander,caithlyn praat ook heel goed,maar mss djayden dalijk niet weet je niet en ik geloof niet door huiswerk dat ze beter gaan praten!!!!schoolreisje zou ik ook niet blij mee zijn zo ver weg hoor hoord pas op de basisschool vind ik
dus do deze keer ben ik t helemaal met je eens:p:p

Ik vraag me af hoe ze dat doen met die kleine kinderen in een auto? Ze moeten dan toch ook allemaal in kinderzitjes???
Ik zou Silke niet zomaar bij iemand in de auto durven laten zitten, vind het al eng als ik er zelf de weg mee op moet bij wijze van spreken, laat staan bij een vreemde....
En ach, die woordjes. Waarom moeten ze perse Hooivork en hooiwagen leren, Je leert ze thuis toch praten en dat lijken me niet de woorden met de hoogste prioriteit, maar ja dat is mijn mening ;)

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan