Ja, hoe gáát het eigenlijk met de papa's?

Hallo.

Mijn man is wel bezorgt maar nuchter.
Als er iets is dan staat hij natuurlijk voor mij klaar.
Mijn man geeft altijd kusjes op de buik om de baby te groeten.
Hij weet mij altijd op te vrolijken als ik een beetje verdrietig of bezorgt ben.
Hij vind het hartstikke leuk.
Mijn man kookt weleens voor mij maar vaak doe ik het. Gelukkig kan ik tegen het
etenslucht. Samen doen we het huishouden.
Groetjes Linda

Die van mij is vreselijk aan het klussen! alles moet klaar zijn als de baby er is! haha
Hij is ook erg lief.. doet (bijna) alles voor mij...
is heel voorzichtig!
hij kookt altijd, ook omdat ik doordeweeks later thuis ben!
Hij wordt vast een heeeeele lieve maar toch beetje strenge vader!

kuss

Hey Tino,
Wat leuk dat jullie ook een tweeling verwachten (had ik in eerdere posts kennelijk overheen gelezen)..Onze tweeling pappa is er nog niet echt mee bezig..Morgen hebben we de 3e echo (2e kon hij niet bij zijn) dus het is voor hem wel bijzonder hoop ik..Hij was bij de eerste echo in shock toen hij zag het er 2 waren..Enige wat hij zich van toen herinnert is dat de rechter baby drukker was dan de linker..
De foto's van de 2e echo vond hij niet zoveel zeggend..Aangezien het voor ons de eerste zwangerschap is, is alles nieuw en weet hij zich nog niet echt een houding te geven..Ik hoop dat ie morgen enthousiast wordt door het zien van de kleintjes..
We zijn afgelopen weekend verhuisd en wat wel heel lief was, dat ie maar bleef doorhameren dat ik niet zwaar mocht tillen en dat ik het rustig aan moest doen..

:D

Ik kan niet wachten tot morgen; heb vandaag op mijn werk mijn hoofd er niet echt bij..:S

Zucht..Nog heel veel uurtjes voor de echo..

Liefs,
Melda
16 w, 3d

Blijf maar gewoon hier, hoor, Tino.
Misschien moeten wij ook maar eens iets gaan doen. Er moet toch 1 kamer in orde gemaakt worden. De tijd gaat snel. Ik ga morgen eens bellen voor de uitslag van de nekplooimeting enzo, dat zal er nu toch wel zijn. Alles gaat goed hier, geen klachten. De 20 weken echo komt er aan, dan zijn we toch al op de helft!  

Wie heeft er al een buik, bij mij is nog niet veel te zien!

Lizzy

Terug
Bovenaan