ja hoor is weer raak pfff

he meiden nou vandaag me urine laten onderzoeken bij de HA en ja hoor heb voor de 5de keer tijdens mijn zwangerschap blaasontsteking.

Mijn urine is ook al in onderzoek voor streptokokken, maja nu ga ik me zorgenmaken en bang ben dat ik dat zeker zal hebben

pff sorry meiden maar BAAL gewoon ervan,

liefs 36+4 weken zwanger
 
jeetje meis... de laatste loodjes zijn voor jou ook wel werkelijk zwaar..
Heb even gegoogled wat ik had er nog nooit van gehoord maar ik wens je heel veel sterkte en hoop dat alles mee valt

x
sterkte
 
he meis dank je wel, we moeten ff afwachten tot de urine uitslag of ik het daadwerkelijk heb maar ik denk zelf meer dan 50% dat het zo is met 5 de keer blaasontsteking dus lekker zit het me niet.

Pff naja dank je voor de reactie

liefs
 
hey meis,

misschien heb je hier wat aan.
telkens als ik het gevoel heb dat ik een blaasonsteking aan het kweken ben dan pers ik 2 sinasappelen en 1 citroen en dat drink ik op.
lekker zuur voor de bacterien in je blaas en gelijk een pitamintjes boest.
misschien kun je op deze manier de laatste weekjes door komen zonder kuurtje

succes
liefs
 
@mama van sharon ook al is het streptokokken, dan kunnen ze daar nog wel wat tegen doen hoor. Helaas wordt het dan wel een ziekenhuisbevalling met een ab-infuus. Maar is wel het beste voor je baby! heel veel succes en sterkte. Hebben ze wel een vaginaal kweek gemaakt ook?
 
he meiden, dank voor jullie reacties,

@peetje helaas kan ik het er niet voor zzijn aangezien ik niks voel, ik merk het aan me urine die heel donker wordt en ook stinkt, dan is het al te laat en heb ik dus al blaasontsteking.

@ supertje, ja is niet zo dat ik bang ben maar als het zo is baal ik er gewoon van maja als het zo is is het zo, ze hebben geen vaginale kweek gemaakt alleen me urine is in onderzoek, dus ff afwachten

Ik heb nu de antibiotica binnen en is kiele kiele ik mag met 36 weken nog antibiotica slikken maar met 37 weken niet meer, dus deze kuur af maken en dan mag ik niks meer ervoor de apotheek heeft speciaal de huisarts voor gebeld en heb dus een hee sterke gekregen, pfff nou hopenlijk is dit de laatste keer want als ik hierna nog een keer krijg heb ik een probleem want probleem is dat ik snel nierbekken ontsteking krijg en blaasontsteking rond deze periode snel je weeen op wekken.

maja ga dit zeker met mijn verloskundige over hebben

liefs
 
Ik heb aan eht begin in een aantal weken 5 blaasontstekingen gehad en toen preventief geslikt tot 2 weken terug, want toen mochten die medicatie niet meer, nu drink ik elke dag granberrysap en ik meot zeggen het gaat tot nu toe goed, het heeft nog nooit gewerkt bij mij die sap drinken dat een blaasontsteking wegbleef, maar nu heb ik gelukkig, effe ook meteen afkloppen, nog nergens last van. Ik ben nu 37 weken en 3 dgn zwanger. En heb chronische blaasontsteking. Meid probeer nog effe vol te houden.

Succes ermee.
 
hoi ydnew ja is klote heb ook geen pijn dus last heb ik niet ervan alleen moet wel behandeld worden anders loop ik zo met een nierbekken ontsteking,ik slik al vanaf begob cranberry tabletten maar helpen doet het niet.

ik hou het wel vol maar wel zwaar dit keer, kan geen eens meer stukje lopen of heb al last van me buik was bij me dochter helemaal niet kon xelfs de dag van de bevalling flink stuk lopen maja ff volhoufrn en dan kunnen we in onze kleine uk vast houden

liefs
 
Terug
Bovenaan