ja hoor is weer raak pfff

Jemig wat naar!
Het loopt ook niet lekker he deze zwangerschap bij jou... :-(

Veel drinken en bewegen en als er wat is aan de bel trekken, denk niet dat je veel meer kunt doen :-(

Heel veel sterkte hiermee!
Liefs
 
dank je mriek, nee deze zwangerschap loopt niet echt lekker, pff bij de eerste kon ik genieten en ging alles lekker en kon tot de dag van de bevalling nog een heel stuk lopen maar nu pff kan geen eens even de kleine naar school brengen minuutje lopen en krijg al last van me buik met het terug lopen dus ja lekker zit het niet daarom mag het voor mij volgende week al beginnen.

ik beweeg regelmatig en plas meer dan ik zou moeten bedoel dan dat ik ook al voel ik niks toch naar de wc ga. en drink ruim 2 liter water wat ik normaal nooit aan kom.

liefs
 
hoi
je zou het ook kunnen drinken om het tegen te gaan, preventief zeg maar.
ik had een paar jaar geleden om de haverklap een blaasonsteking. het was soms zo dat ik het sochtends vermoede en 3 uur later had ik al bloed in me urine.
ik heb toen een half jaar lang om de dag een beker gedronken en ze bleven weg.
het schijnt dat de zuur van de citroen de bacterien dood in je blaas en de vitamines van de sinasappels je blaas ondersteunen.
misschien is het was voor je voor de laatste weekjes als je geen kuurtjes meer mag hebben, als je het niet probeert weet je het nooit.
succes
 
Terug
Bovenaan