Ja hoor, nr 4 is in aantocht...

Hoi allemaal,

Nou, mijn blijdschap is van korte duur geweest. Vanmorgen een bloeding in combinatie met krampen. Dit duurt nu al de hele dag. Het is steeds wat donderbruin bloed maar het voelt alsof het ieder moment kan doorzetten. Ook voel ik mijn borsten bijna niet meer.
Dat is dus mk nr 4!
Naar het zieknhuis bellen heeft geen zin denk ik want dan zien ze heltzelfde als gisteren, zo goed als niets..
Maar afwachten tot de volgende afspraak aanstaande dinsdag.
Hoe ga ik ooit het vertrouwen weer krijgen dat het ooit gaat lukken?!
Sorry maar dit moest ik even kwijt.

Liefs Janneke

Och meid, ik lees net je berichtje, wat afschuwelijk!! Je bent nog te kort zwanger voor een duidelijke echo begrijp ik?
Ik weet verder even niet wat ik moet zeggen. Het is gewoon niet te bevatten dat het nu weer misgaat. Is je man/vriend bij je??
Veel liefs en een dikke knuffel Laura

Hey meid,

Wat verschrikkelijk voor je/jullie!! Ik hoop voor je dat het niet doorzet..........hopelijk weet je snel iets meer. Dit moet slopend zijn.
Sterkte!!

Grtz Linda

Bedankt voor jullie reacties.
Maar het is helaas toch weer misgegaan. Het bloeden heeft doorgezet en ik heb ook ontzettende buikpijn. Ik herken het precies van voorgaande keren.
Dinsdag naar het ziekenhuis, maar eerlijk gezegd weet ik het ff niet meer nu. Dit kan toch geen toeval meer zijn. Chromosomen en stollingsfactor onderzoek wezen niets uit. Ik weet niet of er nog meer te onderzoeken valt.
Ik weet alleen dat ik echt even nodig heb om bij te komen..

Liefs Janneke

Janneke,
Oh bah meid, wat erg dat het voor de 4e keer is mis gegaan. Ik had nog wel een beetje hoop dat het loos alarm zou zijn, maar niet dus.
Kan me voorstellen dat je  nu  helemaal geen vertrouwen meer hebt in je lichaam. Krijg je nu ook (nog) meer vervolgonderzoek?
Ik wil je heel veel sterkte wensen!
Dikke knuffel Laura

Hi Janneke,

wat vreselijk moet dit voor je / jullie zijn... Had klein beetje hoop op n goede afloop.
Heel veel sterkte, hopelijk komt er binnenkort een wondertje voor jullie!!

Groetjes,
Janneke

Terug
Bovenaan