Ja hoor, nr 4 is in aantocht...

Bedankt voor jullie lieve reacties. Het gaat nu weer een beetje beter, zat er wel een klein beetje doorheen.
We zijn naar het ziekenhuis geweest en daar zeggen ze dat er niets meer te onderzoeken valt. Ze hebben chromosomen van zowel mij als mijn man onderzocht en het stollingsfactor van mijn bloed is onderzocht. Naar aanleiding van een bbz hebben ze onderzocht of mijn eileiders wel doorgankelijk zijn.
Het komt er eigenlijk op neer dat we moeten blijven proberen maar ik vraag me af hoe vaak we dit nog trekken.
Kijk, als ik nu zeker wist dat we uiteindelijk een gezond kindje krijgen..
Ze zeggen dat vrouwen met meerdere miskramen echt nog een grote kans maken op een gezond kindje..
Maar ik vertrouw er eerlijk gezegd niet zo op..

Wie van jullie ( ik hoop het natuurlijk niet voor jullie) heeft hier ervaring mee of kent mensen die hier ervaring mee hebben?

Ik ben vaak niet zo actief op het forum maar lees wel veel mee en vind het fijn dat ik af en toe van me af kan schrijven!

Groetjes Janneke

hoi janneke

verveled he... alles is goed volgens de gyn en toch wil het niet lukken.
bij ons zijn na de 2de en 3de miskraam de onderzoeken gedaan zoals bij jou.
en ook bij ons kwam er niks uit.

ik vond het heel vreemd eerst dat er niks gevonden was, maar aan de andere kant gaf het me ook rust. het ligt dus niet aan ons. er is niets in mijn lichaam dat het tegenhoudt.
dat heeft mij de kracht gevonden het weer te proberen.

en met succes
bij ons was de 4de keer dus wel een goede ervaring! en ben nu inmiddels 27 weken zwanger.

probeer je te berusten in het feit dat alles goed is vanbinnen.
bij ons was het dus echt 3 keer dikke pech.

sterkte!
liefs Carina

Hoi janneke

Ik lees je berichtje met tranen in mijn ogen !! verschrikkelijk zeg en die angst van zal het ooit nog goed gaan begrijp ik volkomen !   alleen ik heb maar (uhum ) 2 miskramen gehad..is niet te vergelijken met die 4 die jij hebt gehad maar toch ....tis klote! maar kan je wel vertellen dat je nog een gezond kindje kunt krijgen hoor ik ben 2 weken geleden bevallen van een kerngezonde dochter.... en toen wij ontdekten weer zwanger te zijn geloof je het niet ik heb het ook nog tegen niemand gezegd pas toen we eindelijk een goed echo hadden !! en we het hartje konden zien kloppen ...We hebben een aantal maanden het verstand op nul gezet zo van we zien wel ....maar het is en blijft moeilijk... neem je tijd om het te verwerken en dan komt het vast allemaal goed je moet de moed niet laten zakken hoor al begrijp ik het wel ..als het zo is......maar de aanhouder wint!!

heel veel sterkte .....dikke kus bloem

Helaas heb ik hier ervaring mee.
Onderzoeken waren allemaal goed.
IK kreeg  door mee te  doen aan een  onderzoek in het amc ascal en spuiten fraxiparine.
Ik zal het nooit weten of dat de reden is maar na 3 miskramen ben ik daarna wel zwanger geworden en gebleven...

Vraag het eens na bij je gyn..

Terug
Bovenaan