Ja hoor..ook hier is het (bijna) zover..hieperdepiep...

A

Anoniem

Guest
Hoera! Vrijdag 27 februari wordt Minoux 1 jaar!
Ik kijk er al weken naar uit. Zo bijzonder.
Ze wordt maar 1x 1 jaar natuurlijk. Ja, en ook maar 1x 2 jaar en 3 jaar, etc.
Maar die 1e verjaardag is toch het meest bezonder. Want het is toch de allereerste verjaardag. En bovendien gaat de onwikkeling nooit meer zo hard als in het 1e jaar.
Vrijdag gaan we leuk met zijn drietjes wat doen en zaterdag vieren we voor/met familie en vrienden  haar verjaardag. We hebben het een en ander in Nijntje sfeer/thema.
Grappig...want eerst had ik daar helemaal niks mee, maar ben er nu helemaal weg van, haha.

Groetjes, Bianca

hoi bianca..alvast gefeliciteerd.spannend he.wij vieren nicky dr verjaardag dinsdag 3 maart.nicky heeft heel veel nijntje.waar heb jij je nijntje thema vandaan,en wat heb je?groetjes,karin

Hey Bianca,
Wat leuk dat Minoux vrijdag ook jarig is.
Mijn dochter Dewi wordt dan ook 1 jaar. Het blijft speciaal die eerste verjaardag. Ik heb er al zo lang naar toe geleefd.Wij gaan vrijdag ook wat met z'n drietjes doen, zwemmen of dierentuin. En zaterdag familie en vrienden op bezoek. We hebben een fototaart besteld. Die houden we voor zaterdag. Maar misschien dat ik nog een klein taartje koop voor haar voor vrijdag. Hopenlijk smult ze er lekker van.
Wat leuk dat je een thema hebt. Heb ik niet eens aan gedacht. We gaan de boel wel lekker versieren(zoals dat hoort toch?). Heb vandaag nog een vlaggetjes slinger van de Hema met bloemen gekocht en ook hetzelfde kleed. Toch een beetje een thema.
Ik wens jullie een onwijs leuke dag toe. Alvast gefeliciteerd.
Liefs Linda

Hoi Karin,
ik heb via internet allemaal Nijntje versiering besteld: slingers, ballonnen, bordjes en hoedjes. Verder hebben we gewoon in de winkel  wat Nijntje cadeautjes gekocht: Nijntje kinderstoel, Nijntje rugzakje en Nijntje knuffel.  Op de verjaardagskaart heb ik ook een afbeelding van Nijntje gebruikt. Misschien sla ik wel een beetje door met Nijntje..hahah

quote: vetten reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-02-2009 21:56:24'));

Hey Bianca,
Wat leuk dat Minoux vrijdag ook jarig is.
Mijn dochter Dewi wordt dan ook 1 jaar. Het blijft speciaal die eerste verjaardag. Ik heb er al zo lang naar toe geleefd.Wij gaan vrijdag ook wat met z'n drietjes doen, zwemmen of dierentuin. En zaterdag familie en vrienden op bezoek. We hebben een fototaart besteld. Die houden we voor zaterdag. Maar misschien dat ik nog een klein taartje koop voor haar voor vrijdag. Hopenlijk smult ze er lekker van.
Wat leuk dat je een thema hebt. Heb ik niet eens aan gedacht. We gaan de boel wel lekker versieren(zoals dat hoort toch?). Heb vandaag nog een vlaggetjes slinger van de Hema met bloemen gekocht en ook hetzelfde kleed. Toch een beetje een thema.
Ik wens jullie een onwijs leuke dag toe. Alvast gefeliciteerd.
Liefs Linda

Hoi Linda,
he, dat is inderdaad leuk...ook de 27e!! Ik heb de verjaardagslijst er even bij gehaald en jouw dochtertje er ook bij gezet. Want ik dacht dus dat er van het forum hier verder niemand de 27e februari was bevallen. Maar wel dus. Ook een dochter.
Natuurlijk jullie ook twee hele leuke dagen gewenst en alvast de felicitaties! Laat je nog weten hoe het was?
Groetjes, Bianca

Hoi,

Leuk he? Vandaag bij mijn vriendin geweest, haar meisje werd vandaag 1 jaar. Zij had een nijntje taart laten maken, echt heel mooi!
Wij moeten nog 3 weken wachten zo spannend. Ik ben er ook al erg naar toe aan het leven.
Laat je nog even weten hoe het was? Enne proost er maar lekker op, op je meisje!

Liefs Reneke

Hoi Bianca,
Alvast gefeliciteerd met Minoux! Een hele fijne dag morgen en overmorgen!!
Geniet er héél erg van want het vliegt voorbij! We horen wel hoe het is geweest!
Liefs Kim

Terug
Bovenaan