Ja hoor..ook hier is het (bijna) zover..hieperdepiep...

Hallo

Alvast van harte gefeliciteerd met jullie dochter en maak er een onvergetelijke dag van want zoals je zelf al zei het is de 1e verjaardag en is toch heel bijzonder!!!!!

Liefs Frida

heyhey

wilde je eigenlijk morgen feliciteren, maar ben er dan niet, dus vandaar datr ik nu nog even achter de comp ben gekropen :D

alvast van harte gefeliciteerd.
geniet van jullie mooie dag!

liefs, do

p.s. we zien de foto's wel tegemoet he :p

Hoi Bianca en Minoux,

Alvast van harte gefeliciteerd met je 1-ste verjaardag!!!

Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben vol met , visite en veel gezelligheid.

Liefs Monica en Isabelle

Hoi Bianca en Minoux,

Vandaag is het zover. Onze dochters zijn jarig. Gefeliciteerd met Minoux haar eerste verjaardag!!!!!
Ik kon vanmorgen niet meer slapen.  Was al om 6 uur wakker. Ben er maar uit gegaan.
Ik heb gisteravond  al de  boel versierd. Wat zal ze  kijken als ze beneden komt.
Straks als Dewi wakker wordt krijgt ze haar  . We gaan lekker naar een subtopisch zwemparadijs (we zwemmen niet vaak vandaar). Heerlijk, heb er zin in.
Gaan jullie nog wat leuks doen?
Ik wens jullie een fijne dag toe. Geniet ervan.
Laat je ook ff weten hoe het was?

Liefs Linda

Hoi Linda,

ook gefeliciteerd met Dewi haar 1e verjaardag!!
Wij hebben gisterenavond ook de woonkamer versierd en ook ik heb onrustig geslapen, haha. Vanmorgen zijn we zingend Minoux haar kamer ingegaan. Bij hiep hiep hoera gingen haar armpjes (al liggend) in de lucht...
We gaan vanmorgen even naar het zwembad (doen we wekelijks hier) en vanmiddag naar een binnenspeeltuin.
Fijne dag.
Andere mama's, ook bedankt voor jullie felicitaties!

Groetjes, Bianca,
mama van Minoux, 1 jaar!

Gefeliciteerd!! Hiep hiep hoera!!!

Geniet van deze mooie bijzondere dag!!!

Liefs Nesie

Hoi,

Hiep hiep hoera.
Gefeliciteerd!!!!!!!!!
Een hele fijne dag toegenwenst en geniet ervan.

Liefs marielle

Van harte gefeliciteerd!! En je hebt gelijk hoor het is een bijzondere jaar. Heel veel plezier vandaag.

Terug
Bovenaan