Ja hoor, toch zwanger!!

ik durf dit bijna niet te vertellen maar jullie kennen ons verder toch niet... dat scheelt alweer... bloos bloos.... dat gevoel van "overboord met de condooms" en ga ervoor werd zo heftig...(eindelijk volgens mijn mannetje... die wil al een driekwart jaar weer voor een 2e) dat ik hem net gesmsed heb dat ik wil klussen voor een baby.. en wat denk je; hij staat binnen 20 minuten voor de deur... heeft zijn volgende werk een half uur verschoven... en wij hebben GEKLUST voor een TWEEDE baby... voor het ECHIE dus... niet dat ik nu vruchtbaar ben.. ben net klaar met ongesteld zijn.. maar toch... Yvette... je hebt me in-direct denk ik over de streep getrokken.. ook al ben ik heel bang... en zal dat ook wel blijven denk ik maar goed... ook ik moet er wat voor over hebben.....

Mailen we verder Yvetje???? Zelfs mijn echtgenoot vierde mee met jouw feestje Yvette... hahaha.....

Greetz,
Sunny

Yvette: een dikke proficiat!!!!

Sunflower: hopelijk kan jij ook vlug zo een goed nieuws brengen!

Echt fijn om zo een positieve verhalen te lezen hier!!!

hahaha steengoed gewoon!! Wat leuk om te horen dat ik met mijn verhaal over mijn (ongeplande haha) zwangerschap jou over de streep heb getrokken!
Go for it girl!
Lijkt me leuk om verder te mailen, maar hoe zet ik hier mijn email adres zonder dat ik het dan aan heel nederland geef?

hmmm, dat weet ik ook niet Jetje... maar daar komen we nog wel achter... en in ieder geval nog steeds heel blij... en mijn mannetje zat hier net nog na te genieten van vanmiddag... haha... hij is erg blij en hoopt dat dit weer een positieve wind in onze familie mag brengen.. we hebben de afgelopen jaren een hoop narigheid meegemaakt...   ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat... ook wij hebben verhoogde kans op meerlingen. zowel van mijn moeders kant als van de kant van de schoonfamilie... zou wat zijn zeg; straks krijgen we er ineens 2... aaaaaaaahhhhhhhhhh.... maar daar denken we nog niet aan... hahahahaha... we krijgen begin november de sleutel van ons nieuwe stekkie... en 2 weken terug ons eigen huis definitief verkocht.. dus die zorgen zijn ook weg... alleen het verhuizen dan nog... maar goed... ik verwacht niet dat het zo snel raak zal zijn.. alhoewel Jetje... als ik naar jou kijk!!! hahahahaha... oh, ik vind het zo geweldig voor je!! En ook voor je ventje!!! Het is inderdaad zo dat anderen er heel heel veel moeite en pijnen voor moeten doorstaan om uberhaupt zwanger te raken.. en dat we al heel dankbaar moeten zijn dat we het zo kunnen doen....

Goed, ik ga nadenken over dat emailadres... is inderdaad niet om over dit forum heen te gooien...

liefs,
sunny

Wauw! Gefeliciteerd! En wat fijn dat je man zo omgeslagen is!!!
Heel veel succes en ik hoop dat je kunt genieten van je zwangerschap!

Groetjes, Karin
20+3 wkn

Wat een verhaal zeg, ik moest er gewoon van huilen!

wat fijn dat je man toch zo positief en blij reageerde.

Heel veel geluk en hartstikke gefeliciteerd!!!!

Lyno

Terug
Bovenaan