Ja hoor.... wéér ziek

Hoi Reneke,
Ik weet niet of je wat aan mijn tip gaat hebben, maar ook ik had zo'n kind wat echt elk virusje meepakte en daar meteen 2 weken goed ziek van was, weinig eten en drinken, slecht slapen, echt heel vermoeiend. Was ze net weer beter, en dan begon het weer opnieuw.
Wij geven nu echinaforce, speciaal voor baby's en kinderen. Misschien is het toeval, maar feit is dat ze sinds we dat geven een stuk minder vaak ziek is. En natuurlijk raakt ze verkouden, en heeft ze weleens een paar dagen dat ze niet lekker is. Is logisch, want ze gaat naar het kdv. Maar het is niet meer zo geweest dat ze zo lang ziek was of niet meer wilde eten. Dus grote vooruitgang!

Succes met alles,

Susan.

Hoi,

Dat is ook nog een goeie. Mijn peetmoeder heeft chinese geneeskunst gestudeerd en ik zat er ook aan te denken haar eens in te schakelen. Dat is ook vaak alternatief, maar heb er wel hele goeie ervaringen mee.

Ik had gister Myrthe's plas opgevangen (heel zielig want je moet de zak op haar schaamlippen plakken, en bij aftrekken was alles rood) en gelukkig geen ontstekingen.
Vandaag koorts vrij, eindelijk! Maar nu zit ze weer veel aan haar oor, en die stinkt ook een beetje.
Goed in de gaten houden, want mijn vriend heeft als klein kind oorontsteking gehad en omdat dat niet duidelijk was, is hij nu doof aan een oor.
Echt ik ben in staat te stoppen met werken, met al die virussen.

Liefs Reneke

Meid bij de huisarts erop staant dat je alla minuut wilt worden doorverwezen naar ziekenhuis!

Bij ons ook elke keer naar huis gestuurd worden met veel zetpillen, nou na 4, 5 maand konden wij niet meer..erop gestaan door ka te worden gezien en ons ventje moest acuut blijven in het ziekenhuis...zooo ziek was hij!!

Veel suc6 en idd dat oortje klinkt als loopoor!

Liefs........

Terug
Bovenaan