ja, ik ben de eerste die verslag doet!!!

Hallo allemaal!

Wij zijn weer thuis.
Het was erg leuk, vond ik. Ik geloof dat we de zaak daar wel een beetje op zijn kop hebben gezet. We hebben de boel verbouwd om de kids in het midden op kleden te kunnen leggen. Er zijn leuke foto's van, maar die komen later. De vriend van Annemiek heeft denk ik de mooiste foto's.
Ik zet die van ons er straks wel op, nu eerst Loek zijn pap geven.

Tot later!

Rosanne

zooo, de pap is klaar en wordt door papa gegeven, dus mama heeft even tijd om te forummen...

Het was best druk, stiekem had ik wel verwacht dat er op het laatste moment veel afzeggingen zouden komen. maar nee, hoor! We zij erg trouw hier. Fijn!
Van Campanile hadden ze de tafels in een lange rij gezet, maar dat was niet zo gezellig, vond ik. Annemiek nam gauw het voortouw en haaft de tafels opzij gezet. Toen konden de kleden op de grond, met de baby's daar bovenop. Leuk om te zien hoe sommige kleintjes naar de anderen reiken, op buiken rollen en een enkeling zelfs begint met kruipbewegingen. Hier zijn ook foto's van, hoor! jullie kunnen getuigen zijn. Het was zo ook fijner om af en toe eens met een ander te gaan praten. Een lange tafelrij is daar niet zo geschikt voor. Maar goed dat er geen andere gasten waren daarbinnen. We hadden zowat de hele zaak in beslag genomen (het was niet groot).
Er waren zelfs 4 mannen bij, erg leuk om de partners te zien.

Ik laat het even hierbij, meer volgt vast later van mij of anderen. Voel je allemaal vrij om hier nog dingen aan toe te voegen!!!! (of in een eigen topic als jullie willen)

Groetjes
Rosanne

P.S. (meerdere...)
Voor de achterblijvers: was alles nog goed afgerekend? Anders moeten we nog wat regelen, het zou vervelend zijn als de laatsten voor de overige kosten opdraaien!

Daphne, is alles nog goed gegaan op de terugreis? Geen file meer? Het was voor jou wel een heel eind, zeg! Leuk dat je toch bent gekomen!!!

hallo,

ik vond het echt super gezellig en het was inderdaad fijn dat iedereen toch is gekomen.
voor sommige was het een eindje rijden en last van files.
maar voor sommige was het ook dichter bij huis(mezelf   bijv.)hahaha.

ik vond het echt schattig om al die kleintjes bij elkaar te zien liggen op de kleden.
en we hebben inderdaad de boel daar flink verbouwd,maar het was daardoor wel gezellig.
als er nog een volgende meeting komt zal ik er zeker bij zijn samen met brian natuurlijk.
ik ben benieuwd hoe de kleintjes vanavond zullen slapen.maar ja dan maar een keer een mindere nacht maar daarvoor hebben we wel een leuke en gezellige dag gehad.
ik vond het ook   leuk om de gezichten achter de berichtjes te zien/kennen.
ik ben benieuwd naar de foto's.
op naar de volgende meeting,wij zijn er zeker bij.

groetjes kim en brian

Was inderdaad errug gezellig!!
Alleen een beetje jammer dat die van mij net lag te tukken toen alle kindjes op het kleed lagen...
Fijn dat er geen "verloren" drankjes zijn gesignaleerd op de rekening en dat niemand met de gebakken peren is komen te zitten...
Ik vraag me alleen af of we daar nog een keer welkom zijn, wat een verbouwing, ha, ha!

Ik vond het in ieder geval erg leuk om jullie en de beebs allemaal in levende lijve te zien!!

Groetjes, Karin

PS ben niet bang voor de nacht, Christian is helemaal gewend aan dit soort drukte en andere kindjes... Hij gaat overal mee naar toe. Laatst nog op een verjaardagsfeest van iemand die 50 werd met 60 genodigden...

Tja,

Laura heeft een fles op en ligt nu heerlijk te slapen. Wat een dag voor een baby die niets wil missen! Ze heeft even bij mij en later nog even bij Eveline geslapen. In de auto was het zeuren, zeuren, zeuren en nu ligt ze al te slapen! (Ik ben nog geen half uur thuis.)

Het was errug gezellig en dit moeten we zeker nog eens over doen. Het was heel leuk om te zien hoe die beebs op elkaar reageren en hoe  ze zelfs al stelletjes begonnen te vormen . Arjun, Laura mist je nu al!

Van het hotel vroegen ze of we de volgende keer ook even willen bellen dat het doorgaat. Nu hadden ze er idd geen rekening mee gehouden dat op een gewone zaterdag er opeens zo veel mensen (met baby's) waren, maar wie weet waar we het de volgende keer doen.

Groetjes Ilona

Nou, jah...!
Ik heb ze gevraagd over reserveren en toen zeiden ze dat dat niet kon. Ik HOEFDE van ze niet te bellen vantevoren.... (?) Zijn ze dus een beetje wisselvallig! Maar goed, daaruit begrijp ik dat we toch wel wlekom zijn...

Loek wil juist helemaal niet meer slapen. Hij is nu nog wakker, al vanaf 14.30 uur. Ik ga hem maar vast naar bed brengen. Vanaf zes uur blijft hij slapen voor de nacht en horen we hem waarschijnlijk pas om 22.00 uur. Lekker de avond voor ons!

Leuk om jullie reacties te lezen, zeg!

Arjun is een beetje vervelend, ik denk dat hij Laura ook mist  Hij is er vroeg bij met z'n eerste vriendinnetje hahaha

Ik vond het ook heel erg gezellig.

De terugreis is trouwens heel goed gegaan.

Groetjes Rosita

Terug
Bovenaan