ja, ik ben de eerste die verslag doet!!!

Hoi,
nou ik vond   het ook kei leuk. Leuk om eens mensen van hier in levende lijve te zien. Quinn heeft zich ook goed vermaakt. Alleen eventjes huilen van de slaap, maar hij ging in de kinderwagen goed slapen. Ook hij is wel het e.e.a. gewend door het KDV en zo.
Vond het gezellig. Moeten we echt een keer overdoen. Qua ligging van de locatie vond ik het perfect. Voor de meesten 1 uur rijden, helaas voor sommigen (Daphne o.a.) langer, maar ja.... daar is weinig aan te doen denk ik. De locatie zelf was wat klein, maar goed. Het ging wel.
Kortom: gezellig en voor herhaling vatbaar.
Groetjes Veerle

ik ben benieuwd naar de foto's! misschien lukt het me de volgende keer wel om te komen... misschien in buurt utrecht?? Joshua was trouwens ziek vandaag, dus was goed dat ik thuis ben gebleven.

grt suuz mv joshua 8-2-07

hoi,hoi,

Ik vond het erg leuk om jullie is in levende lijven te zien, en natuurlijk alle kleintjes.
Ik ben benieuwd naar de foto's.
Evi heeft het goed gedaan en is nu helemaal op hihihi.
Ze was duidelijk jaloers op Laura haar haar, stak bijna bij Arjun in zijn oog en pakte zijn speelgoed af,  pakte de speen bij Nynke uit haar mond hihi en trok mijn glas drinken om.
Ik hoop dat iedereen weer veilig thuis gekomen is!!

groetjes Sonja

Hoi meiden,

Ik vond het supergezellig vanmiddag! Leuk om eindelijk eens alle gezichten te zien en iedereen in levende lijven te ontmoeten! Esther had er een beetje moeite mee om niet thuis te slapen, maar heeft in de auto heerlijk getukt en thuis was het één en al schaterlach, dus ik denk dat ze het toch wel leuk heeft gevonden. En ook mijn man vond het erg gezellig, haha! Dus wie weet zwerft er binnenkort een vader rond op het forum...
Hij wil overigens graag de uithuwelijkings-onderhandelingen starten met Marijke over Senna, haha!

Groetjes,

Eveline
die nu zelf ook wel moe is, pffff!

ik vond het heel erg gezellig vandaag!!
leuk om iedereen (moeders baby's en vaders) in het echt te zien.
je vormt toch altijd een beeld van iedereen als je al die berichtjes leest. hihi....
ben heel erg benieuwd naar de foto's. vooral degene die ro, de man van annemiek gemaakt heeft. dat zijn er volgens mij heel wat!!

nou, david, huwlijk jij onze kinderen maar uit hoor!!!

senna was helemaal kapot toen we thuis kwamen en die heeft een half uurtje geslapen. toen heb ik hem lekker in bad gedaan, nog een fles en hij was helemaal knock out!!
die slaapt uit tot een uurtje of 10 morgen ochtend denk ik......

groetjes marijke

hoi!!!
ik vond het ook hartstikke gezellig! ik heb zeker geen spijt dat ik gekomen ben! de terugweg ging perfect geen last van files en nynke was heel lief.
ik kon helaas nu pas reageren omdat mijn nichtje er is en die moet ook aandacht hebben, om dan meteen te verdwijnen..hihi. ik heb me maar nauwelijks in kunnen inhouden om niet meteen achter de computer te duiken hihi!
heel leuk om iedereen in levende lijve te zien, je hebt toch het idee dat je elkaar al een beetje kent! en leuk dat er een paar mannen bij waren.
leuk ook om te zien hoe die kleintjes op elkaar reageerden!
ik heb ook een paar leuke foto's al zijn die van annemiek waarschijnlijknet iets leuker! ik ga ze er zo opzetten.

groetjes,
daphne

Ben nu toch een beetje nieuwsgierig na bovenstaande opmerkingen. Daphne, waar woon jij ook alweer?
Ik vind het echt jammer dat ik er niet bij kon zijn vandaag, als het de volgende keer meer in noordelijke richting is kom ik zeker!
groetjes,
Ruth

Terug
Bovenaan