Ja ik wil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vorige week donderdag ben ik door mijn vriendje ten huwelijk gevraagd! En natuurlijk heb JAAAAAAAAAAAAAAAA gezegd! Na 13 jaar verkering gaan we trouwen. En het voelt veel beter als ik ooit had gedacht.

Het gaat waarschijnlijk op 6 maart 2009  gebeuren. We hebben al een mooie kapel (bij ons om de hoek) waar we kunnen trouwen. Gewoon een burgelijk huwelijk hoor. En natuurlijk wordt Isabelle het mooiste en schattigste bruidsmeidje ever!

Ben wel blij dat straks alle netjes geregeld is en we allemaal dezelfde achternaam dragen. Dan ben ik dus de vrouw van...mmmm da's nog wel even wennen hoor.

Iemand nog leuke tips voor goedkope bruidskleding? Weet nog niet of ik wel in zo'n echt jurk wil??? Maar mijn aanstaande wil wel in pak, dus ik kan niet in een HenM'jte aankomen hè.

Leuk hè.

X Linda

Hoi Linda,

Ooooooooooooooooooooooooooh wat leuk! Gefeliciteerd hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn huwelijksdag is komende maart alweer 3 jaar geleden. Maar ik kan het me nog als de dag van gisteren herinneren.
Ik vond de jurk uitzoeken 1 van de leukste dingen om te doen. Het kost inderdaad een flinke duit maar gelukkig kreeg ik de jurk van mijn ouders.
Als je een wat meer budgetvriendelijke jurk wilt, kun je op marktplaats kijken. Daar vind je er genoeg.
Heel veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Maike

ontzettend gefeliciteerd!!!! Wat ontzettend gaaf! Het is zo bijzonder. Ik ben toen de stad in gegaan en heb een mooie witte jurk uit italië op de kop getikt voor honderd euro omdat hij in de uitverkoop was bij een boetiek. Een winkel waar ik nog nooit was geweest. Dat is dus mijn tip, kijk eens ergens waar je anders nooit komt. Geniet van de voorbereiding

Hoi Linda,
wat leuk!! Van harte gefeliciteerd!!

Wat betreft een goedkope(re) jurk, kijk eens op marktplaats, daar zie ik echt zoveel trouwjurken staan, ik kijk stiekem zelf weleens maar helaas mijn vriend wilt niet trouwen. . .

Jullie alvast heel veel geluk,
groetjes van Sonja

Hoi!
Leuk hoor, van harte met deze mooie voornemens..
Vorig jaar kerst vertelde wij onze ouders ook dat we gingen trouwen..en wij zijn dus dit jaar op 17 maart getrouwd..
Ik heb bij het Trix en Rees Huis,in Arnhem,  een mooie set kleding gekocht, wel met een broek..
Mooi vestje,van een klein italiaans merkje..[ lees; duur merkje..]  en topje met lange strik achter..
Idd kijken waar je nooit komt is het beste..Ik slaagde 5 dagen voor het trouwen pas!!!!
Kon echt niks vinden naar mijn smaak,man ging niet in pak, dus dan kan je er niet in een superjurk naast gaan staan he..hihi
Maar was tevreden, had mijn haar laten opsteken, echt super mooi..
Maar goed, wel leuk zo'n vooruitzicht hoor..
Geniet maar!
Liefs Rina

hoi hoi

GEFELICITEERD

ik wens je heel veel succes met de planning  en voorbereidingen
hoop dat je een mooie jurk kunt vinden

groetjes moekje

getrouwd in april 2006.

Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk dat jullie gaan trouwen.

Ik ben in 2006 getrouwd en heb mijn jurk hier in de buurt gekocht. Het was een tweedehands jurk in zeer goede staat. Die mevrouw had een klein assortiment jurken voor een betaalbare prijs. En internet is natuurlijk ook een idee!
Gaan jullie het groot doen of houden jullie het klein?

groetjes Mariska

gefeliciteerd!!!

Wat leuk he, en na 13 jaar.. dat vind ik echt bijzonder :) Ik bedoel normaal is het toch eerder?
Ik ben niet zo in het trouwen thuis.. mijn vriend vond de scheiding van zijn ouder niet zo leuk en ziet zelf niets in trouwen. Ik vind t wel prima, we hebben alles vastgelegd.. maar dat ten huwelijk vragen lijkt me wel heeel spannend :)

Terug
Bovenaan