Ja ik wil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bedankt voor jullie felicitaties!!!!

We genieten zeker van de voorbereidingen. Ik vind het vooral leuk dat het zo lekker snel is.

We vieren het niet zo heel groot, dus die jurk hoeft voor mij ook niet zo heel uitbundig.
Ik zal eens opzoek gaan naar een boetiekje in de omgeving. Tja daar kom ik normaal niet, weet dus ook niet waar ze zitten. Maar daar kom ik wel achter. Misschien moet ik begin januari maar eens op pad gaan, dan is het uitverkoop.

En natuurlijk moet ik nog opzoek naar een jurkje voor Isabelle. Maar dat moet niet zo hééél moeilijk zijn, toch?

X de aanstaande bruid

Gefeliciteerd!
Leuk hoor trouwen en toch romantisch om na al die tijd echt officieel gevraagd te worden! Ik kijk zelf met veel plezier terug naar ons trouwen en kan me voorstellen dat het nu al leuk is om met de voorbereidingen bezig te zijn.
En helemaal super dat jullie dochter bruidsmeisje kan zijn! Wat zal dat mooi en bijzonder zijn!

Groetjes,
Tamar

Gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg!

Hoe heeft hij je gevraagd? Hier geen tips voor goedkope bruidsjurk. Ik was toen 6 maanden zwanger toen we gingen trouwen, dus heb bij Future Maman een leuke trouwjurk gekocht.

De oudste hebben we een witte broek met een overhemdje en spencer aangetrokken.

Je zou ook kunnen overwegen om een avondjurk aan te trekken als je niet echt een trouwjurk wilt. Die kun je al bij de C&A kopen en dat is ook niet zo duur. Er zijn ook mogelijkheden om trouwjurken te huren, als je er niet zelf een wilt kopen.

Kortom, mogelijkheden genoeg! Tip: Neem wel iets waar je echt 100 % voor gaat. Je trouwt ten slotte maar één keer (althans, daar gaan we van uit ) en dat blijft je toch voor altijd bij. Mijn jurk was ook duurder dan ik eigenlijk had willen uitgeven, maar wat wassie mooi en wat was ik er blij mee! En mijn man trouwens ook, want die wil ook het liefst een stralende bruid!

Groetjes, Marisa

gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
en heel veel plezier met de voorbereidingen...
xx

ooohhhh wat leuk!!!!!

gefeliciteerd

en succes met de zoektocht naar een jurk,kan je geen tips geven want we zijnniet getrouwd

gr petra

Joehoe! Hoera! Van harte! Wat onwijs gaaf!
Echt een kroon op jullie vriendschap en relatie denk ik!

Veel plezier met de voorbereidingen..dat alleen al is zoooo leuk (lijkt me..geen ervaring aan deze kant...)

Liefs Anouk

Hallo,

GEFELICITEERD!!! Wat leuk en bijzonder zeg!! Dit is echt een mooie en spannende tijd.
Geniet van de voorbereidingen en de dag zelf natuurlijk!!

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan