Ja, ik wil :)

A

Anoniem

Guest
Heeey meiden!!

Hier weer een kleine update van mij :)

Ik heb heeeeel erg leuks nieuws. We zijn niet zwanger, maaaaar mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd!!! Helemaal in de wolken en even ergens anders mee bezig dan zwanger worden. Helemaal romantisch en totaal onverwacht :)

We zitten nu helaas alweer in ronde 30....
In februari hebben we een afspraak in het ziekenhuis. Dan gaan ze kijken of de hormonen, die ik bij mijn vriend spuit, kunnen ophogen. Binnekort dus maar weer bloed laten prikken.

Liefssss :D

Wauw wat een bijzonder nieuws!! Geniet van alle voorbereidingen want het is zo ontzettend bijzonder, trouwen!! Jammer dat er op baby-front nog niets te melden is maar wie weet komt dat nu wel heel snel.. Ik hoop het voor jullie..

Wouw gefeliciteerd wat geweldig..
Kun je lekker je daar op storten erg leuke afleiding

Gefeliciteerd! Lekker iets anders leuks aan je hoofd. Een heerlijke afleiding.

Wow! Gefeliciteerd! Geniet lekker van alle voorbeidingen en wie weet waar het verzetten van je gedachten goed voor is! ;)

Super!

Gefeliciteerd!! Wat leuk!! Hebben jullie al een datum in gedachte? Heerlijk om daar naar toe te leven. En geniet van alle voorbereidingen. Voor je het weet is jullie speciale dag daar!!

Gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws, het één na mooiste nieuws dat je kunt vertellen hier denk ik hihi.
Geniet van de voorbereidingen, wij vonden dat echt een leuke tijd!
Liefs,
Wenser

Terug
Bovenaan