A Anoniem Guest jan 11, 2013 #10 Hooi, Dank jullie wel! Ik voel me echt gelukkig nu.. ook al zijn we zo lang voor een kleine bezig. 10 augustus wordt de grote dag! Liefss xx
Hooi, Dank jullie wel! Ik voel me echt gelukkig nu.. ook al zijn we zo lang voor een kleine bezig. 10 augustus wordt de grote dag! Liefss xx
A Anoniem Guest jan 11, 2013 #11 Wat leuk! Gefeliciteerd en geniet maar lekker van alle voorbereidingen! Voor je het weet is het al zover!
Wat leuk! Gefeliciteerd en geniet maar lekker van alle voorbereidingen! Voor je het weet is het al zover!
A Anoniem Guest jan 11, 2013 #12 Gefeliciteerd!! leuk hoor! Heb je even afleiding idd Succes met de voorbereidingen!
A Anoniem Guest jan 11, 2013 #14 Gefeliciteerd wat ontzettend leuk! Ik hoop dat je met een dikke buik in je trouwjurk staat Veel plezier met alle voorbereidingen!
Gefeliciteerd wat ontzettend leuk! Ik hoop dat je met een dikke buik in je trouwjurk staat Veel plezier met alle voorbereidingen!
A Anoniem Guest jan 12, 2013 #15 Gefeliciteerd!! Wat een leuk nieuws, kun je ook even lekker je gedachten verzetten.