Ja! ik wordt mama in april 2010

Hoi Hoi,

Lies hier. Ik ben 24 en op 19 april 2010 verwacht ik samen met mijn man Sjoerd (30) ons eerste kindje.

Ik ben nu 6 weken en 2 dagen en tot nu toe gaat alles perfect. Wel wat verschijnselen natuurlijk, moe, goed ontwikkelde reuk, warm en koud afwisseling en wat vlagen van misselijkheid maar anders zouden we ook niet weten dat het zover is he!

Zo te zien ben ik de eerste april 2010 mama. Ik ben erg benieuwd welke dames nog meer een ukkie in april verwachten! Reageer gerust!

Kiss Lies

Hallo!

Ik wordt ook mama in april! Ons kindje wordt op 22 april verwacht. Spannend he!
Het wordt onze eerste. Gelukkig ben ik (nog) niet misselijk. Wel enorm moe.

We zouden op 7 mei 2010 gaan trouwen. Aangezien dat 15 dagen later is dan dat wij ons kindje verwachten, gaan we onze bruiloft maar verplaatsen. En natuurlijk een hoop extra's schrappen.

Grappig dat jij en Sjoerd 6 jaar leeftijdsverschil hebben: ik en Eric ook! Ik ben 33 en hij 39. Wellicht in jouw ogen zijn we al oud. Teminste, toen ik 24 was vond ik iedereen boven 30 al oud.. Haha!

Groetjes Tam

Hallo!

Ik ben Rieke en 25 jaar. Eindelijk is er dan een april forum! Ik lees al een poosje mee op het maart forum, maar ben als alles goed gaat uitgerekend op 5 april van ons tweede kindje! Nu 8 wk en 1 dag.

Spannend weer allemaal, moe en misselijk, en met een mannetje van 2,5 jaar erbij soms best wel pittig, maar het is het allemaal waard!
9 september de echo, leef ik echt naar toe.

Ben ook erg benieuwd naar nog meer " april-zwangeren!

Liefs

Hallo

Ik ben daisy en 30 jaar. Ik ben uitgeteld op 2 april, en ik ben nu 8 weken en 5 dagen. Ik heb al een echo gehad met 7 weken en alles was goed, het hartje klopte, het was nog wel erg klein maar heel mooi om het te zien.

groetjes daisy

8w+5d

hoi hoi!

eindelijk een april forum! we praatten al met een groepje onder zwanger zijn..

ik zal me even voorstellen:
ik ben shari 23 jaar.. mijn vriend is 36 en we verwachten 13 april ons eerste kindje..

gister mijn eerste echo gehad omdat ik dit jaar al 2 miskramen heb gehad. bij beide miskramen zijn de hartjes niet gaan kloppen.. en gister een mooi knipperend hartje gezien!

mag maandag over 2 weken al voor de volgende echo!

liefs

Ik ben Annemiek ook wel Mieka ;-)
Ik ben nog....28 jaar en ben twee jaar getrouwd met Martijn. Hij is 29 jaar.
Rond 10 april verwachten wij ons eerste kindje :)
Ik heb 3 sept mijn eerste afspraak bij vk en dan krijg ik waarschijnlijk ook mijn eerste echo(foto).

Ik vind het allemaal heel spannend en nieuw!
Ben heel blij dat ik het met jullie kan delen.
Tot forums ;-)

Lieve groet,

Mieka

Hoi,

Ik ben misspinda, 30 jaar en mama van een zoontje van bijna 16 maanden.
Ik ben nu ongeveer 7 weken en 2 dagen zwanger van de tweede. Uitgerekend op 14 april.
Vanmorgen voor een vroege echo geweest ivm met bloedverlies, maar het hartje klopte.
Wat een opluchting.
Over 5 weken mag ik weer voor een echo en heb ik ook de volgende afspraak bij de vk.

Veel succes allemaal!!

Liefs

hoi ik ben loes en ik ben 8 weken en 3 dagen zwanger van de derde en morgen moet ik voor het eerst naar de vk ik ben dertig en mijn 2 kinderen (jongens) zijn 5 en 3

groetjes

Terug
Bovenaan