Ja! ik wordt mama in april 2010

Ik ben Renske, 28 jaar en verwacht begin april ons tweede kindje. Afgelopen april heb ik na 3 maanden een miskraam gehad, maar ik wil nu vooruit kijken. Ookal zie ik toch een beetje tegen de 12 weken echo op (de vorige keer was die mis), sluit ik me toch gezellig aan bij het forum.!

Hoi, Clasce hier, 28 jaar, voor de derde keer zwanger. een zoon van ruim 3 en vorig jaar een zoontje (overleden) na bijna 20 weken zwangerschap. Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger. Krijg morgen een echo om datum te bepalen. Sommigen van jullie weten wel wat er vooraf ging.
Vandaag belde de gyn en morgen mag ik dus langskomen, alles is verder in orde.

Ik hoop hier nog lang (lees; tot het einde) te mogen komen.

Groetjes

Hoi hoi, ik ben Suzanne, 27 jaar, en ik ben zwanger van ond 1e kindje, ik ben 17 april 2010 uitgerekend, ik moet 14 september voor de 1e keer naar de VK. We vinden het allemaal erg spannend en onwerkelijk nog ik heb eigenlijk bijna geen "klachten"
Super leuk om hier iedereen zijn ervaringen te lezen!

Hoi!
Zal me ook even voorstellen hier (dan weten we wie wie is he..)
Ik ben 24, mijn man is 32 en we zijn net 3 maanden getrouwd. We kennen elkaar 2 jaar en na 6 maanden blijk ik nu zwanger te zijn! Dolgelukkig natuurlijk! Ik hoop dat we veel steun aan elkaar kunnen hebben!

Groetjes

Hallo allemaal,

Leuk dit forum te hebben gevonden. Ik ben nu 6 weken zwanger. Eerder heb ik helaas een miskraam gehad dus ben nu super onzeker. Vind het nog moeilijk te genieten en hoop dat alles goed zal gaan. Ik heb inmiddels d 1e echo gehad afgelopen zaterdag omdat ik wat bruin bloedverlies had en een heftige aanrijding kreeg met de auto. Hierop was een kloppend hartje te zien (toen 6wkn en 1 dag). Ik hoop dat dit een goed teken is. Ben verder niet misselijk maar wel last van mn borsten en erg moe. Leuk alles met jullie te kunnen delen hier!!!! Tot snel, liefs Floor

Hallo allemaal,

Ook in kan me nog net aansluiten bij de april mama's. Verwacht 30 april ons 3e kindje. Ben 32 jaar en al 16 jaar met mijn man, waarvan 10 jaar getrouwd. We hebben al een zoon van 8 en een dochter van 6. Die gaan dit dus heel bewust meemaken, ze weten het nog niet, maar ben zo benieuwd naar hun reacties! Heb 9 sept de 2e echo... spannend hoor! Hoop dat dit een gezellig kletsforum wordt met elkaar!

Groetjes,
Ro

Hoi,

ik zal me ook voorstellen.
Ik ben 28 jaar oud, bijna 2 jaar getrouwd met mijn man van 30. Verder ben ik moeder van onze mooie zoon Timen van 9 maanden.
We zijn enorm blij met deze zwangerschap en hopen dat alles goed blijft gaan. Voordat onze zoon geboren werd, heb ik 2 miskramen gehad. En ik kan merken dat de angst er nogsteeds in zit. Dus ik ben blij als we vrijdag de echo hebben gehad.
Ik sta onder begeleiding van de gyn, omdat ik de vorige keer ben opgenomen met pre-eclampsie en Timen is gehaald vanwege een groeistilstand van 5 weken. Dus dit keer extra controle.

Groetjes

Hoi Ik ben maaike, 30 jaar en 7 jaar snamen met mijn vriend wel verwachten nu ons eerst kindje. Hopelijk blijf alles goed gaan na 2 mk. ik ben 19 april uitgerekend. heb maandag 7 sept de 1e echo gehad. toen alles, goed. 24-9 wer een echo. vind het wel spanand. ben nu meer moe en misselijk als de andere keren.

gr. maaike

Terug
Bovenaan