hoi meiden,
bedankt voor jullie lieve reacties.
ik weet hoe moeilijk het is als je zelf nog niet zwanger bent om te lezen dat er weer iemand zwanger is, ik vind het echt super om die berichtjes te lezen.
ik vind het nog steeds ongelooflijk maar aan de andere kant voel ik me ook zwanger maar ja het is zo raar dit was ronde 17 en dan opeens is het zover.
even voor venessa, achter af heb ik wel wat verschijnselen gehad; ben ongeveer 4 weken geleden zomaar flauw gevallen op mijn werk, en heb al een tijdje een gespannen en gevoelige buik. ook had ik pijnlijke tepels, maar ja ik gebruikte hormonen dus dat kon ook daar van komen.
nu de afgelopen dagen voelde ik me wat futloos en werd mijn buik nog gevoeliger.
vandaag was ik helemaal niet lekker op mijn werk, moest soms bijna overgeven, maar ja ik dacht kan ook omdat ik me er zo mee bezig hou.
en ik heb gevoelig tandvlees, maar dat heb ik ook altijd als ik ongesteld moet worden.
ik hoop dat je er wat aan hebt en als ik nog wat te binnen schiet hoor je het van me.
nou meiden ik blijf nog af en toe op dit forum kome hoor, vooral nu in het begin. ik ga morgen de gynaecoloog bellen jullie horen wel hoe het daar was.
veel liefs Nathalie.