ja ja ja

Hoi Famke............je ongeduldis dus toch beloont!! Oh meid, ik ben zoooooooo blij voor je!! Wat kan het toch allemaal raar lopen he, maar tis ECHT WAAR!!! Geniet maar lekker van dit idee en als je hier een beetje van bijgekomen bent, geniet van alles wat komen gaat he! GEFELICITEERD meid, ik ben echtheel blij voor je!
Maaruh, wanneer was nou je eerst dag van je laatste ongesteldheid, om er achter te komen wanneer je nou uitgerekendmoet zijn. je had het net over in juni, maar onze NOD's lagen gelijk, alleen werd het bij jou watminder snel duidelijk! Ik ben 29 mei uitgerekend,eerste dag laatste ongi was 22 aug!
Nogmaals....gefeliciteerd he en geniet er van!
Kus,
Sandra

Ook van hier uit van harte gefeliciteerd en ga er lekker van genieten

he sandra, begin het steeds beter te beseffen hoor. en mijn 25 aug was mijn eerste dag van de laatste ongi. maar ik weet het niet hoor dan zou ik toch ook eens eerder pos. getest moeten hebben. nou ja of het nu mei of juni is ik ben erg blij. heb zonet de HA gebeld en daar ga ik volgende week heen. spannend......
ook al blijk ik een juni moeder te worden dan zoek ik jou nog wel eens op hoor.
en alle anderen bedankt voor de reacties.

Gefeliciteerd en geniet maar goed van de komende tijd.

Groetjes, Manon

hoi hoi, je zou inderdaad dan net in juni uitgerekend zijn, maar inderdaad, wat maakt het allemaal uit.....je bent lekker zwanger, tis echt waar joh!
Heb je het je mannetje al verteld? Hij zal ook niet weten wat hem overkomt waarschijnlijk hihi. Geweldig toch!!
Lfs,
Sandra

ja ik heb het net mijn man verteld, hij loopt de hele poos met een smile op zijn gezicht. ik zei al tegen hem als je dat de hele week gaat doen dan weet iedereen het deze week nog. hoe reageerde jou man??

Mijn man reageert altijd heel raar op dingen waarvan hij zelf nog niet echt kan merken dat het zo is. Hij weet dat ik weer zwanger ben, is daar ook blij mee, maar hij zegt zelf dat hij er niets van ziet of voelt, dus vind hij het nog een beetje onwerkelijk. Wat dat betreft heb ik een rare vent getroffen hoor want hij reageert altijd anders dan ik zou willen, maar ik weet wie het is natuurlijk. Hij is er echt wel blij mee hoor, begrijp me niet verkeerd, maar hij heeft een aparte manier van reageren. Wij zijn bijv. ons huis nog steeds ana het opknappen en verbouwen enzo, moeten dus ook een slaapkamer gaan maken.......dat is bijvoorbeeld wat hij dan zegt; dus ik moet met de slaapkamer boven aan de gang. Maar tis een lieverd hoor!
Sandra

Terug
Bovenaan