Ja? ja? of toch niet? het startsignaal

Wat is het startsignaal? Ze zeggen dat je het wel weet als het zover is. Maar niet iedereen heeft weeen of pijnlijke weeen, enz enz

Gister begon het ineens te rommelen, spieren die aanspannen in mijn buik, en vooral onderin bij het bekken, net alsof de sluizen elk moment open kunnen gaan. Maar na 1,5 uur deze symptomen was het weer stil. buik is wel regelmatig hard.

Elke dag sta je op, is dit de dag????? Gaat vandaag ons meisje geboren worden??? Bij elk krampje denk je Ja?Ja? of toch niet????

Wie herkent dit? donderdag is de uitgerekende datum.
Mijn moeder had geen verdoving nodig, vliezen braken en 2 uur weeen later was ik er of mijn zus. Mijn tante voelde geeneens weeen, die ging naar de wc en toen had ze haar baby,

Helemaal herkenbaar, ik ben officieel zondag uitgerekend en ben ook echt mijn best aan het doen om eventuele 'signalen' te herkennen.

Schijnt dat je wanneer je je eerste wee hebt, deze meteen herkent. Voor mij ook de eerste keer dus geen idee! Weet wel dat ik enorm veel harde buiken heb de laatste paar dagen, dus heel lang kan het niet meer duren.

Ik wens jouw iig veel succes...

Zolang je twijfelt is het niet begonnen! (Uitzonderingen daar...) Maar inderdaad weet je direct dat het menens is. Ben ook aan het "wachten". Vandaag uitgerekend en sinds gistermiddag ben ik er helemaal klaar mee en voor! Hoop zo dat het deze week zover is, ik heb het gehad, ben echt op en toe aan bevallen.

Sterkte allemaal!

Ik was gisteren uitgerekend en inderdaad ontzettend herkenbaar. Ik ben het zat en hoop bij elke harde buik dat dit het begin is.
Maar inderdaad, zolang ik twijfel weet ik: het zal wel niet. Zal wel een voorwee zijn of mijn meissie heeft zich bewogen op een onhandige manier.
Bij jou hoor ik dat het in de familie zit dat ze het niet aanvoelen. Het zou dus zomaar kunnen, maar de kans is erg klein.

Tja ik hou het ook maar op: zolang ik twijfel begint het nog niet. MAar wanneer begint het dan wel????????
dat is zo frustrerend, wachten is niet mijn beste vaardigheid

ik las net 3 dingen wijzen er echt op:
-1 duidelijk herkenbare weeen en dus geen oefen/voorweeen

-vliezen breken

-slijmprop verliezen

Anders is het gewoon jezelf gek maken, maar ja probeer dat maar niet te doen als er zoiets moois aan zit te komen

Groetjes Sabine

Heel herkenbaar Sabine...
Ik moet dan nog wel iets langer dan jij, maar van mij mag ze ook komen.
Het benauwde weer zit niet mee, mn handen, voeten en gezicht zijn opgezet van het vocht en mn buik is constant hard.
Wel enorm spannend he? Ik heb nu wel 3 keer mn koffertje nagekeken voor het ziekenhuis, ben ik niks vergeten erin te doen? Is dan echt alles klaar op het kamertje? de hele dag opruimen, want de hulp moet het geen puinzooi vinden als ze in huis komt helpen...
Maar net wat je zegt, jezelf niks wijs maken is moeilijk, al die maanden lang in spanning en bijna bij de eindstreep...

Groetjes Carola

hoihoi

ik herken t wel hoor, wat je schrijft.
dacht het zelf ook constant

maar je kan je bevalling juist uitstellen, door die gedachten!
bij elk pijntje wat ik had dacht ik: en nu is het zo ver.
maar ik maakte mezelf alleen maar gek!
totdat de vk zei:

laat het gewoon over je heen komen, je merkt t heus wel als het echt is begonnen en probeer er zo min mogenlijk aan te denken.
(lekker makkelijk gezegd hahaha)

die avond ging ik dus ook naar bed met het idee:
ik zie wel waneer ze komt
en die zelfde nacht begonnen mn weeen dus hahaha

heel veel succes met je bevalling.
t duurt zowieso niet meer lang, voordat je je kleine meid in je armen kan houden.

liefs, do

Hoi,

Spannend he!

Bij mijn eerste begon het met gebroken vliezen! Dus dat is dan duidelijk! Een hele klets, dus ik kon er niet omheen. Dat gebeurde 's ochtends om half 9. 's nachts om 12 uur begonnen toen de ween.

Bij de tweede dacht ik dat mijn vliezen gebroken waren! Bleef steeds ee beetje vicht verliezen. Ziekenhuis gbeld en we moesten even komen! Daar bleek ik al vol weeeen te hebben en 5 cm ontsluiting! Ik had wel al de hele dag het gevoel dat het an het rommelen was, maar echt nog niet het idee dat het serieus was!

En nu ben ik 37 weken van de derde en word ik volgende week ingeleid! Dus tja, dan kunnen we op het CTG mooi zien of het bezig i!

Vertrouw op je gevoel, dan komt het echt wel goed! Succes met wachten...

Terug
Bovenaan