Ja? ja? of toch niet? het startsignaal

Oehhhh spannend...helaas heb ik dit vorige week ook gehad en ons mannetje zit er nog steeds hahaha....

Bij Ninthe* ben ik ingeleid en bij Nova was het een golf van vruchtwater dus ja dan is het duidelijk.
Toch toen bij Nova 3 uur later de weeën begonnen, voelde ik het ECHT WEL!!!

Daar kan je niet om heen....succes dus en hoop dat het allemaal snel begint.

Liefs Randy

o ja erg herkenbaar, mijn vriend en ik zitten ook "te wachten" ik heb veel klachten en pijn dus ben er ook echt klaar mee en zou graag willen dat ik mijn kleine spruit in me handen kan houden en lekker dan knuffelen en kussen haha.

maar ja bij mij maakt die ook nog weinig aanstalte, wil ook niet indalen (beetje eigenwijs he, net als mama)

ja ik ga ook elke avond slapen me de gedachte komt die nu? en dan word ik weer wakker met de baby nog in de buik en dan ben ik stiekum wel beetje terleurgesteld. maar ja ik moet ook nog eigenlijk een week wachten volgende week pas uitgeteld.
maar heb het zo gehad, kan niks kan niet eens mijn huis netje houden omdat ik te veel pijn heb en ben ook nog eens super moe :(
maar ja de laatste loodjes he.

hoop dat het bij jullie ook niet te lang duurt.

kusss

Vandaag uitgeteld maar nog geen kleine meid grrr

ze zit nog heerlijk en maakt mij elke ochtends zachtjes wakker met een paar trapjes, gister controle was alls heel goed, zij heeft haar vakantie wel. dat is super om te weten.

ingedaald is ze al vanaf week 36, alles is er al klaar voor hihihi

Ik slaap steeds slechter , op moment ben ik zo moe, vannacht amper geslapen en vanmiddag lukte het slapen ook niet, wel momenten dat ik echt benauwd krijg en zweterig, of komt dat door het weer? lijken wel opvliegers hihihi
manlief zegt onrustig te slapen en slecht maar ik zie en hoor hem elke nacht heerlijk ronken en snurken gemeen hoor.

Succes meiden, en nu hopen dat het snel begint

Terug
Bovenaan