Ja of Nee

A

Anoniem

Guest
Ik had van de week ook al op het forum geschreven.
Ik ben nou toch echt wel benieuwd of het een innesteling is geweest of niet.
Ik raak verder niets meer kwijt, althans het gene wat er was. Heel af en toe wat krampjes nog, maar meer ook niet. Ik ben alleen ontzettend moe. Ik heb het gevoel alsof ik de hele dag kan slapen. De nachten slaap ik ook aan één stuk door.
Vanaf vanochtend wel wat dikkere afscheiding dan normaal. Mijn nod is 3 november wie weet wanneer ik de test van Kruidvat zou kunnen doen? Ik weet dat het nog maar 4 dagen is, maar ik ben nu toch wel nieuwsgierig. Ik ben vorige week wel voor zekerheid met de spullen van Agnus Castus gestopt.

Ik hoop het voor je!!

Je zou een kruidvattest kunnen doen idd. Bij aardig wat meiden geeft deze ver voor nod positief aan! Bij negatief kan het gewoon nog te vroeg zijn geweest.

Liefs Daisy

Hoi Daiy,
Ik hoop dat alles goed gaat met je.
En bedankt voor je reactie.
Ik heb nu geen krampen, maar kom net van de wc af en een klein beetje oud bloed, niet veel.
Dus ik denk dat ik dan toch nog maar even wacht.

Ik teste met de kruidvat 4dagen voor nod positief dus ik zou zeggen waag een testje

Lieve pxdt44,

Je weet hoe zeer ik het jou gun, maar ik zou nog niet testen. Ik zou proberen te wachten tot nod. Op 11,5 jaar kunnen deze paar dagen er nog wel bij. Ik hoop echt dat het een keer raak mag zijn en graag ook nu. Ik denk veel aan je!

Dank je wel.
Ik wacht nog even, want een heel klein beetje bruinige afscheiding raak ik kwijt.
Krampen vallen wel mee.
Hou jullie op de hoogte, maar wat kan je altijd een valse hoop hebben zeg.

Meid!

Ik hoop het echt voor je! Het wordt wel tijd nu hè!....
Ik ga kei kei kei hard voor je duimen!

Dikke knuffel&veel liefss!!

Terug
Bovenaan