Ja of Nee

Even een update.
Het zelfde verhaal wat lichte krampjes is niets te noemen, en wat licht oud en een heel klein beetje vers bloed. Ik begin de ochtend altijd met een bakje koffie. Als ik ong. ben de eerste dag dan krijg ik mijn eerste koffie niet weg. Ik had het de laatste week een paar keer al dat mijn eerste bakje koffie niet smaakte, vanochtend heb ik het voor de helft weggegooit ik werd er gewoon misselijk van. En koffie en ik zijn echt één hoor.
Mijn binnenste gelooft nergens meer in, maar het gaat nu allemaal zo vreemd, en ik blijf ontzettend moe.
Vandaag maar weer afwachten.

Mmm lastig dat je nog geen duidelijkheid hebt.
Ik ben ook altijd misselijk rond mijn ongi, dus ik kan er helemaal niks over zeggen. Maar t klinkt niet heel positief. Ik hoop natuurlijk wel dat het raak is. Sterkte.
Wenser

Mijn gevoel zegt natuurlijk dat het van de week gewoon doorbreekt, maar nu raak ik weer niets kwijt, nog wel hele lichte krampjes.

Met mij alles goed. Gisteren een mooi knipperlichtje gezien!
Ik hoop van harte dat het nu ook eindelijk eens raak is!

X

Alles nog steeds het zelfde, vanochtend weer wat krampjes, maar weer helemaal weg.

Wat maak jij het spannend zeg!!

Ik hoop zeker voor jou dat het raak mag zijn, het is je zo gegund na die tijd!

Ik zit ook met een rommelende buik, hoofdpijn en vlagen van misselijkheid..

Mijn temp is ook helaas weer gezakt, dus het zal wel weer helaas pindakaas zijn.. Op naar ronde 19 :-(

Ik ga voor je duimen!! Laat je het ons gauw weten als je meer zekerheid hebt?

x

Het zal mijn benieuwen, 3 november is mijn nod maar ik ben nou al vanaf 22 oktober onzeker.
Die dag mijn ei en het gerommel is bezig.
En zodra ik echt zekerheid heb dan horen jullie het nog eerder dan mijn man. hahaha
Wil hem op een aparte manier verrassen als het zo is. Etentje en ik heb al een paar maanden babyschoentjes in de kast staan met I love papa erop.

Terug
Bovenaan