JA tis echt waar.......Zwanger!!!

Hee maagd!

SUPER!! Gefeliciteerd!! Ik hoop zooooo dat ik met je mee kan gaan naar het novemberforum!! Morgen ga ik testen, wie weet zie ik al wat.

Veel plezier en succes met je zwangerschap!!

Liefs  Jen

HE Maagd

SUper voor je echt heerlijk. Het ijn er echt veel deze maand, dus inderdaad strooi maar heel veel hormonen deze kant op, ik kan het wel gebruiken.

Heerlijk, gefeliciteerd.

Carina

Hier dan ook nog maar een felicitatie voor jou!!!
Een zwangere maagd, haha...het is een wonder!!
Geniet lekker!
By the way...ben je oktober of november-mama?????
groetjes, patricia

Hoi Maagd van harte gefeliciteerd!!!!!!!Ik hoop dat ik je gauw mag volgen naar het november forum!!
goetjes elvira

hoi allemaal,

dank   je odette voor   je   lieve   woorden!ik heb   je   gevolgd al   die maanden   jij   hebt het ook niet makkelijk steeds!!

En   herma,ik hoop   voor jou   dat het ook raak is  ....zoals   de pendelaangeeft!!   of   eerder..hihje   vroeg   ook   volgens   mij   de   hoeveelste   ronde   nou ronde 3!

Vlindertje   ik   duim   voor   jou   ook   morgen   en   laat   he t me   weten   he   meis   als   het   raak is bij   je?!!   welke   test   ga   je doen?welk merk   bedoel ik..hihi

en   verder   iedereen   succes   en bedankt   voor   d e lieve   woorden en   felicitaties mij   kant   op.
patricia b,  je   vroeg nog   welke   maand   uhhh   november jij eind oktober   he??!

liefs   maagd  

Hai meid,
Van harte hoor ik ben zelf ongi geworden dus voor mij gaat het over.
Groeten Barbara

Hoi Maagd,

Heel erg gefeliciteerd en geniet er lekker van!

Liefs Suusje

Terug
Bovenaan