ja we hebben een jullie 2009 forum jippie

ik kletste nog niet mee, maar zat een beetje op de site te snuffelen en ik zou ook graag mee willen kletsen.

groetjes José mv yara (04-08-2006) en nu uitgerekend op 14-07-2009

Hee hallo!

ik kletste ook nog niet mee maar zou ook graag mee willen kletsen!!! heb al een dochter (Alice) van augustus 2007 en ben nu ergens halverwege juli uitgerekend. Hoop binnenkort precies te weten wanneer!

Groetjes Alberdien

Hey meiden,
Een jaar geleden kletste ik al eens mee. Ik ben nu de gelukkige moeder van een 10 maanden oude dochter. Mijn grote trots en mijn allergrootste schat.
We zijn nu zwanger van de tweede spruit en we hopen dat alles goed gaat.
Heb al een miskraam gehad, dus ben nog vrij voorzichtig.
Maak me nog al snel zorgen.
Maandag hebben we gelukkig een afspraak met de gyn.
Hoop dat alles goed is.

knuffels sita

Ja, ook ik ga lekker meekletsen met alle aanstaande moeders van juli 2009!
Leuk om zo met elkaar ervaringen/tips uit te wisselen. Ik ben 7 juli uitgerekend van ons eerste kindje. Super spannend allemaal. Ik voel me nu heel erg goed, weinig klachten. In de eerste weken wel vaak 's avonds misselijk, buikkrampen en pijnlijke borsten maar gelukkig wordt dit steeds minder.
Groetjes,
Elise

Dag juli 2009 mama's,

Hier nog een nieuw gezicht.
Ik ben 16 juli 2009 uitgerekend en al mama van zoon rico (10 maanden).
Hoe voelen jullie je tot nu toe?
Ik ben nu 13 weken zwanger maar nog steeds erg misselijk, moe en hoofdpijn!

groetjes

Marina

Hoi.

Ik ben Nynke 28 jaar en zwanger van ons tweede kindje. Ik ben uitgerekend op 1juli en nu dus 15 weken zwanger. Ik groei echt als kool, maar dat hoor je wel vaker bij een tweede. Voor de rest voel ik mij prima. Gisteren nog een echo gehad en allles zag er prima uit.

groetjes nynke

Terug
Bovenaan