ja we hebben een jullie 2009 forum jippie

Hèhè, eindelijk een eigen forum. Jammer dat al onze onderwerpen nu bij het juli 2008 forum staan. Maar ach, we beginnen hier gewoon weer opnieuw

Groetjes Wendy

Eindelijk! Ik heb het echt gemist om met mede-zwangeren te kletsen die even ver zijn. Bij Lotte was het forum (mei  2007 en later zomer 2007) direct actief en ik voelde me nu een beetje 'dakloos' en kon m'n ei niet kwijt. Nu kunnen we lekker hier kletsen!

Groetjes, Marisa

hoi allemaal,

ik had op 7 januari mijn eerste echo en toen bleek ik minder ver zwanger dan ik dacht. Ik ben nu uitgerekend op 11 augustus, dat betekent dat ik ga verhuizen naar het augustus 2009 forum. Ik blijf hier nog wel meelezen hoor!

allemaal veel succes in jullie zwangerschappen

liefs Eefje

Hoi hoi,

En weer een juli mama. Ben 29 jaar oud en nu in verwachting van de derde telg. Ben 29 juli uitgerekend. Morgen 12 weken zwangerschap achter de rug. Heb al twee kindjes. Jongen van net 4 en een meisje van 1.5 jaar oud.
Echo gehad met 8 weken en jammer genoeg hebben we vandaag bij de vk het hartje nog niet kunnen horen omdat de kleine nog te laag lag. Wel al het gerommel gehoord van de kleine in de baarmoeder. Verder groeit alles goed.
Had al wat neergezet bij het zwangerforum maar las dat jullie hier naar toe waren overgestapt.

Allemaal veel zwangerschapsplezier. En voor meiden die zwanger zijn van de eerste geniet ervan het is zo weer voorbij!

gr Yvet

Terug
Bovenaan