Ja we mogen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Gisteren weer een controle echo gehad in het ziekenhuis en nu was alles gelukkig rustig en vandaag mag ik dan ook beginnen met de stimulerende spuiten. Vanaf vandaag dus twee spuiten op een dag en dan volgende week vrijdag kijken of de eitjes voldoende gerijpt zijn en of het er genoeg zijn. Dan hebben we waarschijnlijk de week daarop de punctie en de terugplaatsing. Zullen ze op ons werk blij mee zijn want dat is net onze eerste werkweek weer na de vakantie. Maar gelukkig krijgen we alle steun en dus zal dit ook wel opgelost worden.

Groetjes
Inge

Jippie!!!! Dat is nog eens goed nieuws zeg!!!! Spannend hoor!!! Mijn duimen draaien volop voor jullie!!!

Groetjes van Marloes

Ow wat goed nieuws!! En wat een spannende tijd!! We zullen duimen!!

X Saskia
mv Rik 04/07/07

wat goed dat je mag beginnen. spannend hoor

groetjes sibje

Wat ontzettend fijn! Ik duim ook voor jullie en hoop dat alles goed gaat!

groetjes mirjam

Hoi Inge,

Late reactie, maar wat super fijn dat jullie nu mogen beginnen. Voel je je al wel wat beter?

groetjes Linda

Wat ontzettend fijn dat het wachten weer voorbij is.Nu wordt er tenminste wat gedaan en volgens mij voelt dat dan ook voor jezelf lekkerder.

Ik heb nog even een vraagje aan je.Als je het te persoonlijk vind of je niet weet wat je moet antwoorden moet je het maar negeren.
Mijn schoonzusje is bezig met ivf.Ze is gisteren begonnen met spuiten.Nu is het de vorige keer niet gelukt .Vooral heel treurig omdat iedereen heel positief was dat het ging lukken,zelfs het ziekenhuis.Dus de klap toen ze ongi werd kwam dubbel zo hard aan.Nu de vraag......Hoe kan ik het beste met haar "omgaan" zodat ik niet onbewust kwets of juist ongeinteresseerd overkom?

Groetjes Jessica

Spannend zeg.....Heel veel succes en hoop dat we snel leuk nieuws hier lezen.

Groetjes Jiska

Terug
Bovenaan