Ja we mogen

quote: Kezfan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-09-2008 22:15:30'));

Hoi Inge,

Late reactie, maar wat super fijn dat jullie nu mogen beginnen. Voel je je al wel wat beter?

groetjes Linda

Hoi Linda,

Ik voel me over het algemeen wel iets beter maar er zijn ook nog zeker momenten dat ik me helemaal nog niet goed voel. Vooral als ik moe word merk ik dat ik erg vervelend kan worden. Ik denk toch dat ik nu wat heftiger reageer op de hormonen als de vorige keer. We hopen nu maar dat het snel goed genoeg is voor een punctie en dan een terugplaatsing. Daarna worden het weer twee erg gestresste weken maar daarna hoop ik op goed bericht maar mocht dit niet in een keer goed gaan dan hebben we al wel besloten om niet meteen voor een volgende poging te gaan omdat het mij nu toch echt wel zwaar valt.

Groetjes
Inge

quote: y_e_s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2008 09:01:05'));

Wat ontzettend fijn dat het wachten weer voorbij is.Nu wordt er tenminste wat gedaan en volgens mij voelt dat dan ook voor jezelf lekkerder.

Ik heb nog even een vraagje aan je.Als je het te persoonlijk vind of je niet weet wat je moet antwoorden moet je het maar negeren.
Mijn schoonzusje is bezig met ivf.Ze is gisteren begonnen met spuiten.Nu is het de vorige keer niet gelukt .Vooral heel treurig omdat iedereen heel positief was dat het ging lukken,zelfs het ziekenhuis.Dus de klap toen ze ongi werd kwam dubbel zo hard aan.Nu de vraag......Hoe kan ik het beste met haar "omgaan" zodat ik niet onbewust kwets of juist ongeinteresseerd overkom?

Groetjes Jessica

Hoi Jessica,

Ik vind het niet te persoonlijk hoor maar vind het wel moeilijk om advies te geven. Ik vond het vooral erg fijn om veel mijn verhaal te kunnen vertellen en ook een keer kwaad of chagrijnig te mogen zijn. Ik denk niet dat je heel erg veel voor haar kunt doen. Wat je misschien vooral moet doen is er naar vragen als je weet dat er weer iets is gebeurd en haar dan vooral duidelijk maken dat als ze het er niet over wil hebben ze dat gewoon moet zeggen. Wat vervelend dat het fout is gegaan maar ik vind het ook wel wat raar dat het ziekenhuis zegt dat ze heel veel kans maakte omdat dat eigenlijk nooit te zien is. Zelfs nadat het bij ons de vorige keer zo voorspoedig is gegaan en alle waarden bij ons zeer goed zijn prenten ze me elke controle weer in dat dat nu deze keer zeker niet zo hoeft te zijn.

Ik hoop maar dat het bij je schoonzusje ook gauw gaat lukken en ze een geweldige wolk van een baby kan vasthouden.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan