Ja,weeral vraag over autostoel...

Ik zou zeggen, laat haar zo lang mogelijk in de maxi cosi zitten! Het is de veiligste manier om je kindje te vervoeren. Vooral als ze ook nog geen 9 kilo weegt dan zou ik haar zeker nog in de maxi cosi laten zitten.
Tijn is vrij groot en zwaar en zit al een tijdje in zijn autostoel, in de maxi cosi zat hij bijna klem. Wel moet ik eerlijk zeggen is dat als wij naar mijn ouders gingen (bijna 200km) het een drama werd in de maxi cosi, hij vond er niks aan en dan rijdt het dus echt niet fijn die 2 uur.
Tijn is nu 9 maanden, weegt 10,3 kilo en is 76,5 cm.

Groetjes Danielle

Tess is nu 10,5 maanden en ze is 75 cm en 9200 gram maar zit ook nog steeds in de maxicosi hoor. Zolang het nog past zou ik haar erin laten.
Ik denk dat Tess met een week of twee overstapt naar de autostoel.

Groetjes sandra

Hoi dames,

Hartstikke bedankt voor jullie goede adviezen,wij verkiezen natuurlijk veiligheid boven een leuk uitzicht voor ons Tess.En Tess vindt het ook helemaal nog niet vervelend in de maxicosi hoor.Maar ik was gewoon benieuwd en ik wist niet meer helemaal precies wanneer ze in zo'n autostoeltje mocht.Tess zit dus voorlopig nog in de maxicosi...
Bedankt jullie allemaal!!

Liefs Kitty en Tess.

Hoi hoi, Matthieu zit al wel in de autostoel zoals je ook op mn foto s kan zien.
Toen hij 8maanden was hebben we hem erin gezet. Hij werd zo zwaar in de cosi, vond ik niet meer handig. en het scheelt dat hij lang en dun is.
heb hem vanmiddag ff hier gewogen, dus gwn thuis. was hij 10,5kilo en ongeveer73cm lang
Hij vind het heel erg leuk in de autostoel en voor mij gevoel is het ook wel veilig hoor. als ze zelf goed stevig kunnen zitten...

Maar je moet het altijd zelf weten, het is jou kindje he...
Doegie en veel reisplezier in de autostoel....

wij vervoeren Lorenzo ook nog steeds in de maxi cosi
we hebben wel een autostoeltje maar dan houd hij zijn
hoofdje zo geforceerd overeind en in de maxi cosi
onntspant hij meer en hij past er nog in dus voorlopig
gebruiken we die nog

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Lukas zit denk ik sinds hij 9 mnd is in de autostoel. Maar is is nu pas 9100 gram (nu elf maanden) en 74 cm. Maar de maxi-cosi was echt niet meer te doen. Brullen, brullen en nog eens brullen. Ik heb een druk baasje wat overal bij wil zijn en zoveel mogelijk wil zien.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nog wel klein vind voor de autostoel maar omdat hij zo goed kan zitten denk ik dat het wel kan.

Annemieke

hai Bianca,
Grappig dat jou zoon juist geforceerd zit in een autostoeltje. Mijn dochter had dat toen juist in de maxi....daarin zat ze de hele reis in een permanente buik crunch. In de autostoel ontspant ze nu tenminste..

Terug
Bovenaan