ja zwanger

hallo meiden

ik geloof dat ik toch echt zwanger ben ik heb net een test gedaan en kon dus niet wachten tot morgen en hij was licht maar in ieder geval wel positief.
oh help ik ben zwanger.
mijn vriend weet het niet en ik moet hem dat vanavond vertellen hij zal wel door het dolle heen zijn.
ik ga donderdag wel nog een test doen met ochtendurine voor de zekerheid maar een dun streepje is ook een streepje toch?
ik ben zo blij.
groetjes tijger
 
TIJGER!!!! Wat heeeeeerlijk voor je!!!! Ik krijg iedere keer weer kippevel als ik lees dat het weer raak is. Wat zul jij lang moeten wachten voordat je vriend er is :)))
En je hebt gelijk: een streepje is een streepje!!!!
En voor alle smachtende dames hier: Wat heb je gevoeld?????
 
ja ik moet zeker lang wachten hij is vandaag uitgerekent ook nog eens laat thuis.
hier komen mijn kwaaltjes:

ik heb vorige week wat bruine afscheiding gehad ongeveer een dag of 4.

ik heb hele gevoelige en jeukende borsten, helemaal als ik mijn bh uit doe.

ik heb als ik mijn bed uit kom trek wat ik anders nooit heb.

ik had vorige week puistjes heb ik ook nooit.

ben onwijs snel misselijk in de auto.

wil geen koffie meer drinken smaakt niet.

ben wat moeier en heb het sneller koud.

verder nergens last van de bovenstaande dingen ook niet hoor (is namelijk voor het goede doel) ik heb alleen wel echt een beetje last van mijn borsten dat is vervelend.

nou meiden heel veel succes
groetjes tijger
 
Hahahha, ik voel ook niets meer!!!!! Dus misschien is er dan wel juist hoop voor me :) Heb alleen geen zere borsten..... (misschien als ik er heeeeel hard mee schud? Of telt dat niet :))))
 
Hoi tijger,

Ik kom net op het forum kijken, heb me net aan de dames voorgesteld. Maar wat een geweldig bericht om direct te lezen zeg!
Van harte meid, en geniet er lekker van!!

Groetjes Dianne
 
Terug
Bovenaan