ja zwanger

Hee tijger,

Wat gaaf voor je!!!
We kunnen dan lekker samen naar het februari forum.
Is het jou eerste en hoelang was je bezig?
Gefeliciteerd!!!

Groetjes Ellen
 
Mijn vriend kwam net even thuis en ik heb hem het boek gegeven mijn papa is een reus dat is een mooi prentenboek dat hij straks kan voorlezen.
hij had mij aan de telefoon gehad en toen al gehoord dat er wat aan de hand was en het al geraden.
hij was super blij en zou het het liefst van de daken afschreeuwen.
dus dat is duper. ik ga zo bij mijn moeder eten en mijn vriend wil het eigenlijk gelijk al vertellen maar dat wil ik niet of wel ik weet het niet zo goed.
nou meiden ik wens jullie heel veel succes met klussen en bij ons is het dus na 8 maanden en 1 miskraam gelukt. ik voel mij wel iets anders als de vorige keer en ik ben ook een klein beetje bang dat het weer fout gaat maar ik hoop zo van niet.
ik blijf gewoon op het forum kijken hoor dus ik hou jullie op de hoogte.
veel liefs en groetjes tijger
 
Super feli alvast. Erg leuk. Heb "gelukkig" alle klachten ook behalve dat van die zere borsten dat valt wel mee, gevoelige tepels, maar dat heb ik vaker

Hopelijk is het bij mij ook raak al 4 dgn NOD, als het lukt ben ik ook een feb. moeder. Hou je op de hoogte

Super voor je. Geniet ervan
 
Hallo Tijger

Nou gefeliciteerd met jullie kleine tijgertje. Eindelijk, maar toch. Geniet ervan en ik hoop nog eens wat van je te horen en hoop dat ik snel mag volgen.

Liefs Janna Nienke
 
Hoi Tijger,
Oooo meid, wat zal jij op wolkjes lopen!!!
GEFELICITEERD!!!!
Ik zou het echt niet achter kunnen houden voor mijn moeder. Is jouw twijfel dat het misschien nog fout gaat?
Juist ook als het fout mogt gaan kan je de steun van je moeder wel gebruiken denk ik.
Nou, we gaan er gewoon van uit dat alles gewoon goed gaat en dat je nu lekker mag gaan genieten van je zwangerschap.

Veel liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan