jaaa gepoept op het potje...

Waarschijnlijk is het een toevalstreffer maar Hjerre heeft net gepoept op het potje!!!
Ik ben helemaal trots!!

Hij gaf al aan dat hij aan het poepen of plassen was en daarom hadden we een potje gekocht en in de kamer gezet zodat hij kon wennen en er af en toe droog op kon zitten.

Net zat hij weer: Bha, bha, dus hup ik zijn luier uit en Hjerre op het potje ( niet serieus eigenlijk) en ja hoor! Meneer ging lekker zitten poepen....

Is ie niet vroeg eigenlijk?

Groetjes Hanneke apetrotse mama van en apetrotse Hjerre

Zo hee hartstikke vroeg van Hjerre!!!
Ja dat is best vroeg als ze dat op die leeftijd  al doen. Mirthe heeft ook een periode gehad toen ze 15 maanden was dat ze dagelijks plaste en poepte op het potje....maar na de feestdagen en een mama die zei "je doet het maar in je luier" is het een beetje over helaas

Lekker hoor! Zo'n drol. haha
Ik ben er zelf nog niet aan toe. Maar ik heb Kian ook nog geen aanstalten zien maken. (al z'n luiers heten 'bah', of er nou wat in zit of niet... haha)
Liefs NElleke

Hoi

Knap hoor...petje af.
Nu lekker blijven oefenen.
Op dit ogenblik ben ik nog niet aan het oefenen met onze Britt.
Zijn net verhuisd......oudste is net naar school (ja een kleuter)
dus eerst ff alles op regel hebben en dan gaan we ervoor........

gr diana

Go Hjerre! En al was het een toevalstreffer: heerlijk om weer even trots te zijn!

@Lilian, dat zeg ik zo af en toe ook tegen Sophie: doe maar in je luier...... zeker als ik voor de 4e keer op een dag voor niks alles uit heb gedaan en haar op de wc heb gezet (dat vind ze gewoon echt leuk....). Mama, poep! En maar op die luier wijzen, maar niks daar hoor als ze eenmaal zit (2x op het potje de afgelopen weken, maar dat was denk ik toeval). Deze zomer gaan we het verder proberen...

Groetjes
Susan

Goed hoor Hjerre!
Dat is inderdaad wel vroeg!
Delano boeit het allemaal niet zo geloof ik.
Al moet íe een hele  dag in een vieze luirer lopen,interesseert het hem niets geloof ik!
Gelukkig heeft mama een goeie neus...meestal!!!

Groetjes Tanja.

Terug
Bovenaan