Super!!
Marly gaf gister bij opa en oma ook aan dat ze op het potje wilde. Dus oma haar ook erop gezet, maar kwam niks en ging ze lopen. Mijn moeder heeft haar toen nog 2 keer erop gezet, maar kwam nog steeds niks. Toen ze het potje aan het wegzetten was, heeft Marly zó in de kamer gepoept! Hahaha
En vorige week liep ze naakt rond (tijdens luier verschonen, met madam is het dan altijd vechten om haar dan weer aan te kleden, dus laten we haar vaak eerst nog even zo rondlopen). Opeens zei ze "oe" en duwde ze haar buikje naar voren, toen begon ze te plassen. Voor mij hèt bewijs dat ze het gevoel van aandrang herkent. Nu nog de controle erover... Ik heb een paar onderbroekjes gekocht en heb haar nu ook 2 ochtenden zonder luier aangekleed. Kan ook absoluut toeval zijn hoor, maar beide keren is ze droog gebleven tot ze naar bed ging en toen plaste ze wel toen we haar voor het slaapje op de wc zetten... Ik zie wel hoe het verder loopt. Als het lukt is het super, als het niet lukt, ook prima!! We zien het wel...
Groetjes, Marloes mv Marly