jaaa gepoept op het potje...

Zo hé wat goed zeg!!
Ga zo door zou ik zeggen en idd wat een vlotte vent.
Delano vindt het ook wel best, eerst zou hij nog wel eens bah, maar dat is ook al verleden tijd hier. Of tja hij haalt het er zelf maar uit als het ff dwars zit

Groetjes Kim

Super!!

Marly gaf gister bij opa en oma ook aan dat ze op het potje wilde. Dus oma haar ook erop gezet, maar kwam niks en ging ze lopen. Mijn moeder heeft haar toen nog 2 keer erop gezet, maar kwam nog steeds niks. Toen ze het potje aan het wegzetten was, heeft Marly zó in de kamer gepoept! Hahaha

En vorige week liep ze naakt rond (tijdens luier verschonen, met madam is het dan altijd vechten om haar dan weer aan te kleden, dus laten we haar vaak eerst nog even zo rondlopen). Opeens zei ze "oe" en duwde ze haar buikje naar voren, toen begon ze te plassen. Voor mij hèt bewijs dat ze het gevoel van aandrang herkent. Nu nog de controle erover... Ik heb een paar onderbroekjes gekocht en heb haar nu ook 2 ochtenden zonder luier aangekleed. Kan ook absoluut toeval zijn hoor, maar beide keren is ze droog gebleven tot ze naar bed ging en toen plaste ze wel toen we haar voor het slaapje op de wc zetten... Ik zie wel hoe het verder loopt. Als het lukt is het super, als het niet lukt, ook prima!! We zien het wel...

Groetjes, Marloes mv Marly

knap hoor.
Mila plast al maanden op het potje en ze heeft vanaf de kerst 3 keer op het potje gepoept.
ze vraagt ook zelf regelmatig na het potje en geeft vaak aan met bah als ze gepoept heeft in de luier.
Hiet is het spelendegewijs gegaan en ze is zelf gewoon erg geintereseerd.
Dus niks mis mee toch......
groetjes piewie,mv Mila bijna bijna 17 maanden.

Wauw da's snel! Wat knap!
Stef vindt er nog niks aan, het potje.
Hij wil er niks van hebben en staat zo weer op!
IK blijf het proberen, maar heb vioorlopig geen haast.

Liefs Annet

Dat is inderdaad knap! Goed hoor!

Hier zelfs nog geen potje in huis,... Ben daar nog totaal niet mee bezig eigenlijk.
geloof dat ik daar nog ruim de tijd voor heb..

Esmé mv Kay

Zo goed gedaan!

Hier na een periode dat het heel goed ging wil ze niet meer op het potje, ook al weet ik dat ze moet plassen of poepen. Ze wordt echt heel boos. Binnenkort maar een bril verkleiner halen, misschien dat het helpt, want ze geeft duidelijk aan als ze moet plassen of moet poepen. Wil dit ook niet, van de zomer lekker in haar blote gat laten oefenen. Komt allemaal wel goed!

Lekker door blijven gaan en je bent van 1 set luiers af!

Liefs Nanda

hoi hoi

wauw wat vind ik dit ontzettend knap.....

dit zie ik sophie nog niet doen, tevens ben ik zelf ook nog niet mee bezig.......

eventueel aankomende zomer.. we zien wel..

liefs tobi

Terug
Bovenaan