Jaaa zwanger!!

Hoi!

Vorige week hadden we een hele mooie positieve zwangerschapstest!
3 maart ben ik als het goed is uitgerekend dus spannend allemaal weer!
Heb al een dochter van net 2!

Zijn er al meer meiden die ook zwanger zijn??

Groetjes,

Fritz

Hoi Flower!!

Jij ook gefeliciteerd!
Wordt dit je 1e kindje?
Ben erg benieuwd hoe mijn dochter het allemaal vind als de kleine er is! Ze vind het nu niet erg leuk als ik een ander kindje op schoot heb dus hoop dat we daar tegen die tijd nog wat aan kunnen doen!

Groetjes,

Fritz

Jaaaa, gister ook positief getest, zo blij!!! We zijn rond 7 maart uitgerekend. We hebben een zoontje van bijna 1,5 een geweldig mannetje, maar ja, wie zegt dat niet van z'n eigen kind, hihi!
In januari heb ik een miskraam gehad, maar we geloven er weer helemaal in.
Gefeliciteerd allemaal en ik hoop dat we nog veel met elkaar kunnen delen. Alleen ga ik zaterdag op vakantie, dus dan ben ik 2 weken afwezig.
Als het dan allemaal nog goed gaat, dan vertellen we het de familie, dan zijn we 7 weken en de rest pas na de echo. We willen niet te vroegen juichen...

Liefs Grote broer

Hey,

Ik ben ook zwanger net getest!!!! super spannend het wordt de 2e ik heb een dochtertje van bijna 16 maanden.
En ben nu dus uitgerekend weer rond haar verjaardag 10 maart.

Liefs Zonnetje

Hallo,

Ook ik wil me aansluiten. Maar ik ben nog heel voorzichtig. Ik heb 2 miskramen gehad. Nu hoop ik dat het goed blijft gaan en ben ik waarschijnlijk 3 maar uitgerekend. Op 16 jullie heb ik mijn eerste afspraak. Het wordt ons derde kindje.
liefs okki

Hey meiden,

Gefeliciteerd voor diegene die ik nog niet gefeliciteerd had! Leuk, langzaam maar zeker komen er steeds meer meiden hier om het hoekje, gezellie!!! Ik ben druk in de weer met vakantie spullen verzamelen, maar had nu even een break.
Fritz wat lekker dat je al een datum hebt, ik kies er bewust voor, maar ook op aanraden vd vk zelf. We gaan eerst vakantie vieren en daarna bel ik voor een date, hihi!
Ik heb net de multivitamines van vsm weer in huis gehaald. De folium slik al vanaf november, dus daar gaan we nog maar even braaf mee door.

Groetjes Grote broer

Ps Okki, ik ben ook nog voorzichtig. Als we de 6-7 weken, zonder buikkrampen en bloedingen door zijn, dan heb ik er wel vertrouwen in.

Terug
Bovenaan