Jaaa zwanger!!

Hallo meiden,

Hier nog een hele trotse mama!! Ben 27 en zwanger van de tweede! Afgelopen maandag de test gedaan en ben waarschijnlijk rond 9 maart uitgerekend. Hebben een tijd lang op het ziekenhuis gelopen en zijn dan ook superblij met ons tweede wondertje! Eerst maar eens de twaalf weken doorkomen, maar in de tussentijd geniet ik toch volop!
Groetjes

Hoi,

gefeliciteerd allemaal, ik heb afgelopen woensdag een test gedaan, en ja hoor!!!
Het is voor mij de eerste keer en vrij snel gegaan allemaal. Ik ben benieuwd voor wat gaat komen.

Groetjes

Yep, een positieve test!:) 4 maart zou DE dag kunnen zijn. We hebben al een zoontje, die is op 6 maart 2008 geboren en een heerlijk en makkelijk ventje. Als het aan de geboortemaand ligt hebben we dus misschien weer geluk en is een makkelijke baby op komst.

hallo!

Als eerste van harte allemaal, leuk hoor!!

Ook hier een positieve test en ben denk ik op 9 mrt uitgerekend! Ik heb al een zoontje van 1,5, een lief en druk kereltje! Ik heb voor mijn eerste een miskraam gehad en ben daar nu ook weer angstig voor. Heb wel buikkrampen, geen bloed. Meer meiden met buikkrampen?

groetjes

Hi,

Allemaal van harte!

Fritz, het is mijn derde kindje! Ik heb nu 2 meiden. Ik vind het wel heel spannend, want ik heb in april 2009 een missed abortion gehad en daar kwam ik pas met 11 weken achter. Nu heb ik gelukkig met 7w5d een echo! Ik heb niet echt zwangerschapsverschijnselen, dus dat maakt mij ook weer lekker onzeker :-(.

Doeiiii

Heeej medezwangeren..;)
Ik heb vorige week zaterdag (27-6) positief getest, ben uitgeteld op 2 mrt van ons eerste kindje!! Heel spannend allemaal!!
Heb nog niet echt heel veel last van kwaaltjes..bevalve de moeheid en af en toe misselijkheid..
Kreeg ik vandaag te horen dat mijn schoonzusje ook zwanger is, op 1 dag verschil gelijk zwanger...heel bijzonder!!

Groetjes

hallo meiden van harte!!!
ik sluit me ook voorzichtig aan na een miskraam in januarie.
ik ben in verwachting van ons 2e kindje en ben 10 maart uitgerekend.
wehebben een dochtertje van bijna 14 mnd.
allemaal een goede zwangerschap gewenst!
liefs

Terug
Bovenaan