JAAAA....ik ben ongesteld geworden!!!!!!

hoi demie HEEEEEEl HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP
ik kan steeds heel moeilijk op deze pagina terrecht komen en reageren maar hoorde dat er gelukkig meer mensen last van hadden!!!

ik ben gisteren naar de gynacoloog geweest en alles was redelijk in orde ,
mijn baarmoeder zat niet meer gekanteld en mijn eierstokken had ze na even zoeken ook gevonden!!!!ze zei alleen dat het nu gerrust wel weer een tijdje zou kunnen gaan duren wanneer ik weer een normale cyclus zou hebben!!!ben echt reuze benieuwd...
zag dat er meer mensen op het forum zijn wat er ook last van hebben(lange cyclus)
echt behoorlijk vervelend!!!!!maaaaaaaar we wachten maar weer heeeeeeel rustig af!!!
en ook nog een tip voor alle meiden

GA TEMPERATUREN!!!!!dat was het eerste wat de gyn. aan me vroeg!!!
ze vinden die lijsten echt belangrijk ....
en je kunt pas na 3 maanden zorgvuldig tempen ,een kleine conclusie trekken over je cyclus.....pffff   dusssss............

iedereen ontzettend veel succes met alles
en alle zwangeren heeeeeeeeeeeel hartelijlk gefeliciteerd geniet er maar lekker van!!

liefs lonneke

fijn weekend!!!!!

quote: lonsj reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-01-2006 22:36:32'));

quote: wies reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-01-2006 14:41:35'));

He

super joh. Na 5 maanden dat is wel errug lang. Misschien een stom vraagje maar wanneer was je gestopt met de pil ennuh ben je toen wel ongi geworden of meteen al niet? Ik ben zelf namelik een aantal keer ongi geworden en nu zit ik er nog steeds op te wachten ik ben nu al op dag 65 dagen. Maar ja als ik dan van jou hoor dat je al op 5 maanden zit, dan realiseer ikmij dat ik dus nog lang moet wachten. Hoe heb je het vol gehouden?   Hou je ons op de hoogte?

veel liefs en heel veel succes Wies

Hoi hoi wies....

ik was je topic al een beetje aant volgen en wilde laatst ook bij jou reageren maar kon een tijdje niet reageren omdat mijn paswoord steeds niet klopte maar dat is een ander verhaal!!!!!ik las inderdaad dat je ook al zolang niet ongesteld was geworden!!!suuuuuuper frusterend he!!!ik begrijp je echt heleeeeemaaal!!!!maar ik ben begin augustus gestopt met de pil na ongeveer 9 jaar slikken en ben toen gelijk ongesteld geworden(dat is dan wel onnatuurlijk door de hormonen in de pil) en daarna dus tot 29 december helemaal niet meer.....ben ook al een hele tijd aant temperaturen en daaruit bleek ook echt niet dat ik een eisprong had gehad....dus kon ik nog lang wachten op de duivels...toen ben ik naar de docter gegaan ongeveer 2 en half week geleden en die deed inwendig onderzoek bij mij ,en toen bleek dat mijn baarmoeder gekantelt was en mijn eierstokken voelde hij niet!!!!ik kon wel janken !!!het enige voordeel was dat hij me gelijk een verwijs brief naar de gynacaloog maakte waar ik dus 5 januarie terrecht kan(pff...lang wachten he!!)maar 2 dagen na dat ik bij de dokter was geweest had ik een hoge temperatuur en die heeft ook met de stijging echt 14 dagen aangehouden!!!!dat had ik echt op 5 maanden tijd nog niet meegemaakt tja en toen werd ik daadwerkelijk ook echt ongesteld!!!en ben het nog steeds heel erg!!maar ben er echt blij mee hoor!!maar nu las ik dat je ook ongesteld kon worden zonder een eisprong te hebben gehad dus nu weet ik evegoed nog helemaal niks .voor hetzelfde geld duurt het nu weer 5 maanden ofzo!!!!dus daarom ga ik ZEKERnog ff naar de gynacoloog om ff te checken of mijn eierstokken enzo wel goed werken!pff....this wel een heel lang verhaal geworden....maar dan weet je nu alles van mij,

maar wat ik zo las over jou ben je wel al vaker ongesteld geworden !!!dan is het natuurlijk wel super raar dat er steeds meer dagen bij komen!!ben je al bij de dokter geweest?ben je ook al aant tempen ???want daaruit kun je nor
maal gesproken echt heeeel veel uit opmaken!!nou hou me op de hoogte want ik kan je gevoel echt heel goed begrijpen....en heb je ook nog wel eens getest ???want mijn moeder heeft bij mijn broertje 4 maanden negatief getest terwijl ze dus al 4 maanden zwanger was!!!nou ben echt benieuwd!!!!heeeeeel veel succes met alles he en een geweldig vruchtbaar  2006 voor jou!!!

liefs lonneke

Hai lonneke
sorry voor mijn late reactie ik had jouw reactie nog niet eerder gelezen. Ik ben nadag ik gestopt ben met de pil wel vaker (5 keer) ongesteld geworden. Ik ben in het nieuwe jaar begonnen met tempen en ik ben na de kerst na de dokter geweest hij zij dat alles goed voelde en als ik in april nog niet ongi was dat ik dan maar terug moest komen. Morgen gaan we weer testen. De andere testen waren allemaal negatief.
Dus tja, ook jouw wil ik natuurlijk een vruchtbaar 2006 wensen. Laat je horten hoe het bij de gynacoloog was? Ben je al geweest, wanneer heb je een afspraak?

veel liefs en een dikke knuf, wies

Terug
Bovenaan