jaaaa tess en tess gaan elkaar ontmoeten. Wie gaan er nog meer mee

Wij kunnen helaas niet mee!
Mijn zwager viert overdag zijn verjaardag en aangezien we maar op één plaats tegelijk kunnen zijn....
In ieder geval heel veel plezier en we zien de foto's wel op het forum verschijnen!

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Wij willen nog steeds erg graag komen, maar Marissa is op het moment weer erg verkouden en niet in d'r hum. Dus het hangt even af van hoe ze de nacht weer door gaat komen. Vannacht was het weer een grote ellende. Dus dan is ze overdag niet te genieten omdat ze zo moe is. (en ik ook ). en erg hangerig en veel hoesten.  Dus ff duimen dat het vannacht goed gaat en ze morgen zich niet ziek voelt. Mocht het niet lukken dan voor de rest alvasst heel veel plezier en dan hopelijk tot een andere keer.

Hopenlijk tot morgen!

Groetjes Bianca en Marissa.

Lieve meiden,

Ik zit nog in twijfel of wij morgen komen, de laatste week is een gekkenhuis en ik ben doodmoe, weet niet of ik morgen genoeg puf heb om mijn meisje in de auto te zetten en naar Amersfoort te tuffen. Mocht het een super nacht zijn (lees zonder onderbreking) en we voelen ons (ook Tess is weer verkouden) fit dan komen we maar reken er a.u.b niet op.

Liefs Nanda

PS. ik twijfel echt nog heel erg hoor, want wij willen Sophie, Evi en alle andere ook heel graag eens echt zien.

Wij zijn nog wel van plan te komen (helaas wel in de Skoda...) en nemen hoogstwaarschijnlijk zelfs een vriendje uit Amersfoort met zijn moeder mee.
Jammer  dat  er mensen afvallen, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik hoop dat je vannacht een goede nacht hebt Nanda, Lydia zat vanochtend nog foto's van oa Tess te bekijken en begon helemaal te stralen toen ze haar zag.
Wat is er nou afgesproken? Half 11? Misschien dat wij er al om 10 uur zijn (of niet, want wil eerst nog even langs Ikea), maar dan zien we jullie wel verschijnen.
Liefs, Rianne en Lydia

Hey lieve Nanda
Komen hoor! Stel nou.. het wordt  een slecht nachtje...  en je blijft morgen thuis...  dan gaat Tess thuis jengelen morgen en vervelend zijn door slaapgebrek :) en daar heeft zij (en jij) dan beetje afleiding heeft :)
Nee hoor,  kan snappen  dat je obstakels ziet.. maar zou leuk zijn je even de hand te schudden en Evi Tess' knuistje kan schudden.
Liefs

Hey!

Mijn planning is er rond 10 te zijn, hopelijk kan ik dan namelijk aardig voor de deur parkeren.... is wel zo handig aangezien ik de kinderwagen van Nina maar meesjouw en dan misschien minder lang in de regen hoef te banjeren... Grote kans dat wij al binnen zitten dus! Als je dus binnen ergens een eenzame zwarte kinderwagen ziet staan met onze Nina-Pina-Poepchinees erin, en een al hysterisch rondrennende moeder in de buurt die al pogingen doet Thomas in het gareel te houden...: JEP. that's me....

Groetjes Marieke, Thomas & Nina

Terug
Bovenaan