jaaaa we mogen nu aftellen

Dan is het te hopen dat het nog even blijft zitten anders is het gewoon te vroeg en dat is toch ook niet wat we willen, ik mocht ook niet eerder dan maandag omdat dan in de4 38tse week zit eerder wilden ze niet.
Groetjes Yvonne

A HREF='http://www.babybrabbel.nl' TARGET='_top'>

geloof dat gatenkaas in mijn hoofd nu hele rare dingen aan het doen is.
Mijn gyn wilde niet erder dan maandag omdat ze nog huiverig zijn met37 weken.

A HREF='http://www.babybrabbel.nl' TARGET='_top'>

Groetjes Yvonne

ik denk ook neit dat ze eerder komt hoor... ze is aan t indalen maar verde rhebben we t ook gehad... nog niks geen gerommel of andere aankondigingen hahahaha.. en idd heb liever dat ze ook blijft zitten nu nog hoor. Ik moet gewoon geduld hebben maar als je al zoooooooooooooooo lang wacht kan je op t laatste bijna niet meer wachten he.. voel me net als vroeger en je bijna op vakantie ging of jarig was hahahahaha gezonde spanning

ik heb een zoontje verloren met 35 weken
en ja dan schiet de stress er ook wel in bij iedereen dus vandaar
mijn 2 e zoontje is ook gehaald met 38 weken wij willen het niet langer laten zitten
omdat je toch bang blijft dat het weer gebeurd
(placenta had losgelaten )
maar we blijven positief en dat moet je ook blijven anders kan je de bevalling niet aan
gr liza

ow, wat erg Liza... dat wil je natuurlijk nooit meemaken, wat een horrorverhaal brrr... dan snap ik best dat je nu ervoor kiest om te laten komen ja..

maar wat je zegt, positief blijven is het beste wat je dan kan doen he, anders blijf je heel je zwangerschap onzeker..

Sas

Jee Liza, daar wordt ik wel even stil van. Dat is idd een vreselijk verhaal, zeg. Ik snap heel goed dat je nu ingeleid wordt dan. Ik wens je alvast alle sterkte maandag

Hoi Liza,
Jeetje, aan het einde van je zwangerschap je kindje verloren! Wat een vreselijk iets... ben er stil van. Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen maandag met de inleiding.
Succes en geniet van je laatste daagjes met je dikke buik!
Gr. Sonja

Inderdaad heel veel succes maandag. Dan is het ook best een opluchting als het geboren is als je zoiets al een keer hebt meegemaakt, verschrikkelijk.

Dikke knuffel Noah

Terug
Bovenaan