JAAAA zwanger!!!

Hoi dames!

Ik ben zwanger! weet het nu 1 dag dus erg ''vers'' nog haha.. soms besef ik het niet eens!

Ben zo onwijs dolgelukkig.. maar tegelijkertijd ben ik bang... ik voel helemaal niks.. ben niet moe, niet misselijk, niet draaierig of trek in gekke dingen of juist geen trek.. echt helemaal niks!!! En had ( sorry zag al een onderwerp hierover ) gisteravond in bed een onwijs harde steek in mijn rechterzij.. ik dacht oh nee... nu gaat t mis let maar op..

Wordt hier gek van... kan iemand me geruststellen? ( sorry hele stomme vraag ) ben zo onwijs bang dat het misgaat... ben namelijk waarschijnlijk nog maar 5 weken ofzo.. ga morgen naar de huisarts en hoop dan meer te weten hoe lang ik zwanger ben...

Zo heel verhaal zo 'n eerste berichtje maar moest t ff kwijt! haha..

Maar het meeste gevoel wat ik heb is toch echt wel dolgelukkig en blij!! Voel me gewoon beijzonder nu!

liefs mij

ps jullie ook allemaal nog gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
 
Als eerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Denk dat iedereen wel een beetje bang is in het begin, maar probeer vooral positief te denken!!!

Sommige mensen hebben direct overal last van, anderen gaan zonder kwaaltjes de zwangerschap door (zie ikke, alleen last van ontlasting)
De een voelt zich direct zwanger, bij de ander duurd dat wel een tijdje!

Rustig aan en geniet ervan!! das het belangrijkste!
 
nou essieej ten eerste van harte gefeliciteerd:D
ik ben ook 7 weken zwanger en ben nog steeds bang jaa dat er iets mis gaat maar we moeten gewoon het allerleukste denken dan komt alles goed hahah je hoort en leest zoveel dingen om je heen automatisch ben je dr bang voor net als mij :d

maar goedd genieett er lekker vvann
 
Als eerst gefeliciteerd met je zwangerschap!

Logisch dat je een beetje bezorgd bent, is denk ik iedereen eerst wel. maar probeer lekker positief te blijven! Geniet ervan dat is het belangrijkste!

De een heeft last van kwaaltjes de andere helemaal niet. (zie ikke, alleen van ontlasting)

Positief blijven en genieten!!!
 
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
En wees blij dat je nog nergens last van hebt, geniet er van echt. Voor je het weet slaat het om en heb je de wc als beste maatje.

Gr
 
waauw super jullie snelle reacties! blij van!!

ja inderdaad... je hebt het toch niet helemaal in de hand... dus ik ik moet maar gewoon positief gaan denken vanaf nu... thx meiden!

@supertje: ja inderdaad haha... zo spannend en vriendlief is helemaal happy en trots haha!

iedereen bedankt voor de felicitaties... !!!!
 
Gefeliciteerd !!!

Ik ben zelf 7 morgen 7 weken en vind het idd ook erg spannend . elke keer als jemaar iets voeld denk ik oh nee het zal toch niet !

maar we moeten positief blijven en er lekker van genieten !

liefs
 
Terug
Bovenaan