JAAAA zwanger!!!

gefeliciteerd!!
Heb zelf ook vanavond positief getest!!
Dit is mijn tweede zwangerschap, dus weet al een beetje wat me te wachten staat, alhoewel ik hoop niet hetzelfde mee te maken als m 'n vorige zwangerschap, waarin ik de hele zwangerschap door ziek, zwak en misselijk ben geweest. Maar ik bengin nu natuurlijk vol goede moed!!
DAt je nog niks voelt of merkt is helemaal niet gek, dit komt vanzelf, en bij iedereen op een andere manier en bij de een heftiger dan bij de ander.
Ik merk zelf al zo'n week dat ik veel beter kan ruiken (heel gek) en voel af ten toe wat maagzuur opborrelen. Vanmorgenvroeg was ik eventjes wat misselijk. Verder voel ik ook soms wat steekjes in m'n borsten en voel ik me wat meer vermoeid, en dit alles nu al!!!
Nogmaals, het kan ziijn dat jij nergens last van gaat krijgen, ik hoop het zelfs voor je, en dat je fluitend door je zwangerschap heen zult gaan,
Succes, Mama van Stijn
 
Hoop dat je net zoveel kwaaltjes krijgt als ik. Niets dus. Geen misselijkheid, nog steeds lichter als toen ik zwanger werd, geen uitpuilende buik terwijl ik nu toch 26 weken ben. Alleen mijn borsten zijn groter en ik ben wel wat moe. Ik voel de kleine heel goed en het groeit ook heel goed. Eigenlijk heb ik een droomzwangerschap. Die wens ik iedereen toe!
 
gefeliciteerd! ik ben nu 7 weken en 1 dag zwanger :) Ik heb last van vermoedheid en zere borsten.. Maar net zoals zovele zeggen: wie weet heb je geluk en krijg je nergens last van! of het komt nog haha
 
Jullie berichtjes helpen echt enorm!
Ben nu best gerustgesteld en besef dat het nog kan komen... en de verhalen dat jullie zwanger zijn of geweest zijn en totaal bijna geen klachten hebben doen me goed!
Eigenlijk moet ik er dus van genieten dat ik geen klachten heb ...

bedankt meiden!
 
Terug
Bovenaan